خبرهای داغ:
فرمانده حوزه دانش آموزی کربلا مهدیشهر از اجراي بیش از 12 عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج دانش آموزی در مهدیشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۵۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
ابراهیم ذاکری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در مهديشهر ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دانش آموز وامام راحل و هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به برنامه های این هفته اظهار داشت: در این هفته 12 عنوان برنامه شاخص اجرا می شود که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و تبیین نقش دانش آموزان در رسالت و بصیرت و افزایش معرفت در مدار س برگزار می شود.

وی با برشمردن برخی برنامه ها افزود: نواختن زنگ ایثار وشهادت در تمامی مدارس شهرستان، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در دبیرستان شهدای مهدیشهر و یادواره شهدای دانش آموز در کانون شهید بیدقی مهدیشهر را از مهمترین برنامه های این هفته دانست.

ذاکری خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا، شرکت منسجم دانش آموزان در نماز جمعه و دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و مسئولین آموزش و پرورش با امام جمعه مهدیشهر از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است.

فرمانده حوزه کربلا شعار امسال بسیج دانش آموزی را دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی عنوان کرد و گفت: روز دانش آموز روز نمایان شدن چهره اصلی استکبار وسیاستهای آمریکاست، این روز یاد آور رشادت شهید محمد حسین فهمیده و تجلی گاه استکبار ستیزی ملت ایران در برابر نظام سلطه و مستکبر است.

وی در ادامه هم اندیشی دانش آموزان نخبه با حضور فرماندار در فرمانداری مهدیشهر، قرائت بیانیه هفته بسیج دانش آموزی، مسابقه رهروان شهدا در درجزین واعزام سخنرانان به مدارس سطح شهر به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی را برشمرد.

ذاکری همچنین اجرای برنامه نهضت ما زنده ایم ویژه دانش آموزان دختر در دبیرستان بنت الهدی شهمیرزاد ،دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران ،شرکت در راهپیمایی استکبار ستیزی در یوم الله 13 آبان با حضور دانش آموزان در نقاز مختلف شهرستان مهدیشهر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها