حجت الاسلام محمد ملک زاده در گفت و گو با «بسیج»:
حجت الاسلام محمد ملک زاده: این گونه قرار داد ها منافع نظام را زیر سوال برده وخدشه می کند. اجرای قرار داد FATF در نظام جمهوری اسلامی نوعی خود زنی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۶۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ملک‌زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: نگرانی ها درخصوص مسئله FATF واقعي است و درواقع این موضوعی است که بارها ازسوی مسئولان و دلسوزان نظام مطرح شده است.

وی اظهار داشت: بنظر مي رسد درقضيه برجام دولت بانزديک شدن به انتخابات سعي مي کند به هر قيمتي که شده علائمی ازتاثيرات برجام را نشان دهد ومتاسفانه اين شيوه اي است که بارها ازسوی سیاستمداران کشورهای مختلف تجربه شده است واین تجربه نشان می دهد همکاری با زیاده خواهی های غرب و قدرت های استعمارگرهیچ گاه منافع ملی را در گذشته تامین نکرده و درآینده هم تامین نخواهد کرد.

این کارشناس سیاسی گفت: چارچوب و ابعادیی FATFبسیار روشن است و همگان ابعاد مختتلف آن را ظرف مدت کوتاهی بر همگان آشکار کردند. قطعا هیچ ضرورت و مصلحتی در اجرای FATF وجود ندارد. به نظر من اصرار دولت در مطرح کردن این گونه قرارداد ها یک نوع مصلحت اندیشی نابجا و به نوعی مصالحه کاری با طرف غربی است.

وی در پایان هشدار داد: این گونه قرار داد ها منافع نظام را زیر سوال برده وخدشه می کند. اجرای قرار داد در نظام جمهوری اسلامی نوعی خود زنی محسوب می شود.

ارسال نظرات