خبرهای داغ:
شهدای دانش آموز، امروز پیروانی بصیر و مجاهد در بسیج دانش آموزی دارند که همپای دیگر فرزندان انقلاب درس خود را از مکتب قاسم بن الحسن(ع) گرفته اند و بازوان پرتوان پیشرفت و حرکت علمی کشور خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۲۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه بسیج دانش آموزی استان قم به شرح زیر می باشد:

گرامی باد یاد و خاطره ی 36000 نوجوان سرزمینم ایران که خونبهاشان، امنیت و آرامش، عزت و استقلال، پیشرفت و توسعه و سربلندی امروز من است.

گرامی باد هشتم آبان ماه، سالروز حماسه ی جاودان رهبری کوچک و دلیرمردی بزرگ و قهرمان، که درس ایثار و جهاد با دشمن را از صاحب اسمش «حسین(ع)» آموخت و با تأسی از نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن(ع)، پای در میدان نهاد و مقاومت و شهادت در راه خدا را شیرین تر از عسل دانست.

گرامی باد یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده، همان نوجوان 13 ساله ای که مفهوم «کل یوم عاشورا» و «کل أرض کربلا» را فهمید و لبیک گوی ندای یاری امامش شد و ثابت کرد که غیرت و مردانگی و ادای تکلیف، سن و سال نمی شناسد و مبارزه با ظلم و استکبار در هیچ زمان و مکانی محصور نمی شود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره مجاهدت خون های پاکی است که حفظ و حراست از آن ضامن بقا و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خون های پاکی که پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو و دانش آموز، نثار کردند تا آرمان های اسلامی و ارزشهای الهی تحقق پیدا کنند.

انقلابی که شهیدانی چون فهمیده ها، محمدی ها و عزیزاللهی ها را دارد، امروز نسل چهارم انقلابش نوجوانانی عاشورایی اند که در جاد علمی و پالایش معنی خود را آماده می کنند تا فردا هم پیمان با شهدای هم نیمکتی و همکلاسی خود، پاسدار ارزشهای اسلام و انقلاب و اسلامی باشند.

شهدای دانش آموز که حماسه آفرینان 13 آبان 1357 و همسنگر رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده اند؛ امروز پیروانی بصیر و مجاهد در بسیج دانش آموزی دارند که همپای دیگر فرزندان انقلاب درس خود را از مکتب قاسم بن الحسن(ع) گرفته اند و بازوان پرتوان پیشرفت و حرکت علمی کشور خواهند بود.

13 آبان و روز بسیج دانش آموزی خط نشانی است تا دنیا بداند فرزندان انقلاب، دشمن مستکبر خود را می شناسند و با پویایی علمی و ارتباط عملی با استکبار و به ویژه امریکای جنایتکار می گذارند.

سیزدهم آبان، روز حضور پرشور و شعور و جهاد کبیر مردم ایران به ویژه دانش آموزان در نفی جبهه ی ظلم و ستم جهانخواران است.

سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از دانش آموزان بسیجی، این آینده سازان اقتدار و شکوه ایران فردا، ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان اعلام می دارد:
مدرسه، این سنگر علم و دانش، و دانش آموزان به عنوان رزمندگان میدان جهاد علمی با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار، بصیرت، دانایی و شور انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها