خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کودکان و نوجوانان برای بالندگی و رشد شخصیت، باید از آسیب های اجتماعی مصون باشند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۳۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد محمدپور با تاکید بر اینکه رشد و تعالی فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان می تواند بر همه آحاد جامعه تاثیرگذار باشد، تاکید کرد: دوران کودکی، دوران تکوین شخصیت و دوران نوجوانی، دوران هویت یابی است و اگر در این دوران فضای پیرامون کودک و نوجوان مطلوب بوده و از شرایط خوبی برخوردار باشد، رشد فکری و شخصیتی وی نیز مطلوب خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه فعالیت‌های کانون از تاثیرگذاری کافی برخوردار است و این رشد فکری به یقین کودکان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی به دور خواهد داشت.

وی، همچنین مهارت آموزی را عامل تسلط بر محیط و برقراری تعاملات اجتماعی در نوجوانان برشمرد و تعامل مناسب با اجتماع، مصونیت از آسیب‌های اجتماعی و داشتن تفکر انتقادی را از مزایای رشد و پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان دانست.

محمدپور در عین حال بیان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و جذاب کانون می‌تواند به تحقق این امر مهم کمک شایانی کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار با استقبال از توسعه همکاری‌های مشترک با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: آماده برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک و نیز بررسی زمینه توسعه این همکاری‌ها هستیم.

هادی یوسف‌زاده راه‌اندازی سینمای کودک تبریز، اجرای برنامه‌های مشترک در هفته کتاب و تولید فیلم و انیمیشن را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که زمینه‌های لازم را برای همکاری‌های مشترک دارد.

وی با اشاره به میزبانی شهر تبریز برای برگزاری جشنواره کتاب کودک و نوجوان و اجرای همایش علمی به همین مناسبت، تاکید کرد: برای برگزاری این رویداد مهم نیازمند همکاری همه نهادهای فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید و با کودکان و نوجوانان و مربیان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات