خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی ‌گیلان با بیان اینکه دشمنان به دنبال راهکارهایی برای شکستن قبح حجاب هستند، گفت: متأسفانه ناهنجاری‌های فرهنگی باعث نارضایتی مردم این استان شده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به حضور طلاب در اردوهای جهادی استان گیلان اظهار داشت: این طلاب با استفاده از رهنمود مراجع عظام تقلید و استفاده از ظرفیت‌های حوزه امیرالمؤمنین(ع) گیلان توانسته‌اند به شیوه مطلوبی فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را اواخر سال گذشته در این استان پیاده کنند.

وی بابیان اینکه طرح گیلان مطهر در قالب سه مرحله تا 6 مهرماه برگزارشده است، افزود: استان گیلان به علت سرسبزی به‌عنوان یک تفرجگاه ملی و فراملی شناخته می‌شود که متأسفانه ناهنجاری‌های فرهنگی باعث نارضایتی مردم این استان شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان نقش حضور مبلغین قمی را در طرح گیلان مطهر برجسته دانست و گفت: افراد بسیاری بافرهنگ‌های مختلف در گیلان حضور پیدا می‌کنند که به برکت حضور طلاب مبلغ انسجام خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی ایجادشده و توانسته‌ایم 130 هزار مورد ارشاد را انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال راهکارهایی برای شکستن قبح حجاب هستند، تصریح کرد: تاکنون با ایجاد پلیس امنیت اخلاقی توانسته‌ایم در اجرای فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر عملکرد خوبی داشته باشیم.

میر حیدری با اشاره به الگوگیری استان‌های مازندران و گلستان از طرح گیلان مطهر خاطرنشان کرد: طلاب با روحیه جهادی از تعطیلات خود گذشته و برای ارشاد مردم و تقویت باورهای دینی در میان جوانان حضور پیداکرده‌اند.

وی با تقدیر از سپاه استان گیلان به‌واسطه مشارکت در طرح‌های مختلف استان، اضافه کرد: مردم این استان به این نتیجه رسیده که مجموعه‌های حکومتی نسبت به افرادی که به حقوق آن‌ها بی‌توجهی می‌کنند بی‌توجه نبوده و در حفظ حدود الهی تلاش می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها