سرگرد اشرفی گفت: بیش از 130 نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیجی شهرستان شاهرود به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۷۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

روح الله اشرفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام کاروان خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیجی شهرستان شاهرود به مشهد مقدس اظهار کرد: طی دو مرحله بیش از 130 نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیجی شهرستان شاهرود به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این اردوی سه روزه در دو مرحله برگزار شد که در هر مرحله دو دستگاه اتوبوس خانواده شهدا و ایثارگران اعزام و در این سفر علاوه بر زیارت امام رضا(ع) برنامه های فرهنگی نیز برای خانواده شهدا در نظر گرفته و اجرا شد.

اشرفی تصریح کرد: این برنامه ابلاغی و سالانه است و تمام هزینه های این اردو بر عهده سازمان بسیج و امور ایثارگران بسیج سپاه می باشد.

وی ادامه داد: این اردوها هر ساله برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیجی اجرا می شود و در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران بسیجی و ایجاد حفظ و انسجام و برقراری ارتباط با این خانواده ها انجام می شود.

مسئول سرمایه انسانی بسیج سپاه شاهرود با اشاره به سرکشی و دیدارها با خانواده شهدا و ایثارگران بسیجی نیز گفت: هر ساله با توجه به سهمیه ابلاغی توسط سپاه ناحیه،حوزه و اقشار و پایگاه های بسیج از خانواده شهدا و ایثارگران سطح شهرستان سرکشی و دیدار انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها