سردار پاشامحمدی با بیان اینکه دولت، برنامه خاصی برای خرید تضمینی محصولات عشایری ندارد گفت: هیچ نهاد دولتی پاسخگوی خرید محصولات کشاورزی را ندارد و تولیدات عشایری از تضمین بازار فروش خوبی برخوردار نیست.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۹۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

سردار علی پاشامحمدی مسوول سازمان بسیج عشایری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مسوولان موضوع آموزش اقتصادی کردن را هر چه بیشتر جدی بگیرند تا چرخه تولید به مصرف‌کننده مسیر همواری را سپری کند که در جهت هر دو قشر تولید کننده و مصرف کننده باشد.

وی با بیان اینکه دولت، برنامه خاصی برای خرید تضمینی محصولات عشایری در نظر نگرفته است افزود: هیچ نهاد دولتی پاسخگوی خرید محصولات کشاورزی را ندارد و تولیدات عشایری از تضمین بازار فروش خوبی برخوردار نیست.

سردار پاشامحمدی خاطر نشان کرد: سود تولیدات عشایری در جیب دلالان و واسطه‌ها روانه می‌شود مسوولان باید برخورد متناسب برای حمایت از اقشار عشایری را داشته باشند و در این راستا عشایر را مشوق به تشکیل تعاونی عشایری کنند و حمایت لازم را از این تعاونی‌ها انجام داده  و تا عشایر بتوانند نقش آفرینی خوبی در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته باشند لذا مسوولان موضوع آموزش را جدی بگیرند .

ارسال نظرات