خبرهای داغ:
امام جمعه اصفهان گفت: مسلمانان با الگو پذیری از سالار شهیدان باید در برابر دشمن و استکبار جهانی ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۲۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: درس ایستادگی واقعی را باید از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آموخت، کسی که مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت می‌دانست.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: مردم ما باید این روز را بزرگ بدانند، چرا که در این روز چند واقعه مهم به وقوع پیوسته است.

امام جمعه اصفهان به سالروز شهادت شهید فهمیده در هفته پیش‌رو اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) شهید حسین فهمیده را به رهبر تشبیه کردند و امثال این نوجوان را سرمایه‌های کشور دانسته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به گفته‌های مطرح شده پیرامون مسئله دوخدایی بودن برخی از فرقه‌های زرتشتی اشاره کرد و گفت: هفته گذشته این مسئله مطرح شد و برداشت اشتباه موبد زرتشتیان را در پی داشت.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در اوستا نیز صحبتی مبنی بر دوخدایی بودن نیست، ادامه داد: در دین زرتشت مردم معتقد به خدای واحد هستند اما در برخی از فرقه‌های آنان اعتقاد به دو خدایی وجود دارد.

وی با اشاره به کمبود آب در پشت سد زاینده‌رود و شرایط خشکسالی استان اصفهان تأکید کرد: مردم اصفهان باید بیشتر از گذشته در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، مسئولان استانی نیز شرایط سختی در توزیع آب حتی آب شرب دارند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به مشکلات کشاورزان اصفهان برای انجام کشت پائیزه و مسئله کمبود آب، خاطرنشان کرد: همه مسئولان به فکر کشاورزان هستند اما باید شرایط ذخیره سد و گذشت 2 ماه بدون باران در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها