فرماندهی سپاه و مسئولین حوزه بسیج خاتم الانبیا(ص) با فرمانده پایگاه شهید رجایی که از مدافعان حرم حضرت زینب(س) هستند دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۶۹۷۶۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و فرماندهی و شورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) با فرمانده پایگاه شهید رجائی که از مدافعان حرم حضرت زینب(س) و تازه از سوریه بازگشته است دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در سخنانی با تجلیل از مقام مدافعان حرم که در کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیای کشورمان با دشمنان اسلام و انقلاب می جنگند اظهار کرد: ما از زحمات همه شما سپاسگذاریم و چیزی برای گفتن نداریم و همین بس که رهبر معظم انقلاب از شما تجلیل کرده و ما نیز باید قدردان این تلاش ها و مجاهدت های شما باشیم.

وی افزود: شما برای دفاع از کیان اسلام ناب در میدان مبارزه هستید و اگر شما نباشید دشمنان در داخل کشور با ما درگیر می شوند و احترام به شما بسیار با اهمیت و ارزشمند است و باید این فرهنگ ترویج شود.

در این دیدار اسماعیل شهابی فرمانده پایگاه شهید رجائی و مدافع حرم حضرت زینب (س) با بیان خاطراتی از جنگ با تروریست های سوریه با تاکید بر حضور عاشقانه و آگاهانه رزمندگان اسلام در جنگ با ترویست ها گفت: همه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با دل و جان از کیان اسلام دفاع می کنند و دشمنان مزدور و ترسو در مقابل این شیران کاری از پیش نخواهند بُرد و پیروز جبهه حق و اسلام ناب است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها