خبرهای داغ:

جلسه شورای اداری رزمایش الی بیت المقدس در دالاهو برگزار شد

فرمانده سپاه دالاهو در جلسه شورای اداری هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس، هدف از برگزاری رزمایش را حفظ انسجام و بالا بردن توان آمادگی بسیجیان و نیروهای نظامی شهرستان و در سراسر کشور اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۷۶۹۸۰۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، جلسه شورای اداری هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس با حضور روسای ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل فرمانداری دالاهو برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسی الرضا نوروزی امام جمعه دالاهو ضمن تشکر از مردم و مسئولین ادارات و مدیریت شهری دالاهو بخاطر حضور پرشور وشعور در مراسم سالگرد سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه از مسئولین خواستند همانند گذشته در برگزاری منسجم و وحدت بخش مراسمات ملی ومذهبی در شهرستان اهتمام کافی و وافی داشته باشند.

در ادامه مرادعلی تاتار فرماندار دالاهو، کشور جمهوری اسلامی ایران را تنها جزیره امن منطقه دانست که به برکت خون شهدا، رهبری و بسیجیان ولایت مدار ایران اسلامی بوجود آمده است.

وی انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان از جمله وظایف مسئولین و نهادهای مربوطه اعلام و افزود: دشمنان ایران اسلامی بویژه آمریکا و اسرائیل و مزدوران حلقه به گوش آنان در منطقه روشهای مختلفی را برای مبارزه واز پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران از جمله کودتاها، حمله های نظامی و تحمیل ۸ سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر بکار بستند که جمهوری اسلامی ایران را زمین گیر کنند ولی به برکت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تفکرات بسیجی وار ملت شریف ایران از این روشها سودی نبردند بلکه اراده ملت ایران قوی تر شد.

فرمانده سپاه دالاهودرادامه افزود: در حال حاضر کشورهای غربی و دشمنان ایران اسلامی از جنگ نرم در قالب نفوذ فرهنگی از طریق ماهواره و فضای مجازی تلاش می کنند که بنیان خانواده که رکن اصلی نظام هست ضربه وارد کنند و این بیداری ملت شریف ایران و مسئولین را می طلبد که آماده باشند و توطئه ها و دسیسه های غربی و دست نشانده های آنان را برآب نمایند.

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی از کلیه ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا با تمام قدرت و توان به برگزاری هرچه بهتر رزمایش کمک کنند .

رزمایش الی بیت المقدس درتاریخ های 13 و 14 آبان برگزار می شود

در ادامه سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه دالاهو هدف از برگزاری رزمایش را حفظ انسجام و بالا بردن توان آمادگی بسیجیان و نیروهای نظامی شهرستان اعلام کرد.

کرمی  با اشاره به سراسری بودن رزمایش برگزاری رزمایش را نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در جهان و عرصه بین الملل مطرح و با آرامش کامل برای برنامه های فرهنگی و مسیر رشد کشور برنامه ریزی میکند.

فرمانده سپاه دالاهو گفت: امنیت کشور و مطرح شدن آن در دنیا به برکت وجود فرماندهی کل قوا و ریشه در تفکرات بیسجی وار مسئولین نظام دارد.

کرمی گفت:  این رزمایش از سوی  گردان های بیت المقدس در شهرستان اجرا می شود که  ادارات ، روحانیون و دیگر نیروهای مردمی بدنه آن را تشکیل خواهند داد.

وی ادامه داد:بعد از راهپیمایی 13 آبان تمام مسئولین وبسیجیان به سمت محل برگزاری رزمایش حرکت خواهند کردو رزمایش در بعد از ظهر همان روز ادامه پیدا خواهد کرد.

این رزمایش با دو عنوان دفاع از کوی برزن و امداد نجات طراحی و اجرا میشود.

فضاسازی مناسب و اطلاع رسانی از سوی نهادها و ادارات برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن رزمایش گردان های الی بیت المقدس صورت گیرد.

سرهنگ کرمی در پایان از تمام ادارات وکمیته های مختلف خواست تا با تقسیم وظایف در هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش اهتمام ورزند ونیز در امر اطلاع رسانی وتبلیغات قبل از رزمایش همچون سنوات گذشته با اراده بسیجی اقدامات وتدابیر لازم را بیندیشند.

ارسال نظرات