خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

همایش حافظان گلزارهای شهدای قزوین برگزار می‌شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: همایش حافظان گلزارهای شهدای استان قزوین با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های حافظان گلزارها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۸۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه کمیته ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و اعضای کمیته برگزار شد.
در این جلسه با توجه به تکمیل فرم‌های حافظان گلزارهای شهدای سراسر استان قزوین و مشخص شدن مسئولین پیگیری وضعیت گلزارهای شهدا، برگزاری همایش حافظان گلزار شهدا در دستور کار بنیاد قرار گرفت.
در جلسه فوق، حقایق‌پور با اشاره به مشخص شدن حافظان گلزارهای شهدای سراسر استان قزوین بیان کرد: برگزاری همایش استانی در جهت تبیین اهداف و برنامه‌های حافظان گلزارها امری ضروری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به قرار گرفتن 4 گلزار شهدای استان قزوین در ثبت ملی، بر ادامه‌ی آماده‌سازی طرح‌های مربوطه در جهت ثبت سایر گلزارهای شهدا تاکید کرد.
وی همچنین بر تکمیل ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین و توجه به محوطه‌‌سازی فضاهای گلزارهای شهدا تاکید کرد و گفت: گلزارهای شهدا محلی برای برقراری ارتباط معنوی مردم با شهدا می‌باشد و بایستی نسبت به بازسازی و ایجاد فضاهای مناسب آن اقدام لازم به عمل آید.

در این جلسه، پیگیری امور معوقه گلزارها، نگهداری اسناد مرتبط با گلزارها در واحد مربوطه، تامین روشنایی مزار شهدای روستایی و تشکیل مستمر کارگروه گلزارهای شهدای استان مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار