در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت 13 آبان مطرح شد:

13 آبان روز اعلام برائت از آمریکاست / حضور گسترده مردم در راهپیمایی توطئه های دشمنان را خنثی می کند

فرماندار خاتم در جلسه هماهنگی 13 آبان در شهرستان خاتم اظهار داشت: شرکت پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه تمام توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۰۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار خاتم در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهرستان خاتم اظهار داشت: شرکت پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه تمام توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

مهندس زاده رحمانی با تاکید بر حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روزگفت: راهپیمایی 13 آبان ماه به عنوان نمادی از استکبار ستیزی ملت ایران امسال باید باشکوهتر از سال های گذشته در این شهرستان برگزار شود.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در ادامه با اشاره به نامگذاری 13 آبان ماه به نام استکبار جهانی اظهار داشت: در13 آبان ماه سال 58 دانشجویان خط امام با تسخیر لانه جاسوی آمریکا تمام معادلات و برنامه های این شیطان بزرگ را بر هم زدند و توطئه را در نطفه خفه کردند.

جعفری گفت: حضور دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا اعلام برائت است از دشمنی قسم خورده که هنوز بعد از چند دهه از پیروزی انقلاب دست از توطئه ها و نیرنگ های خود علیه ملت ایران بر نداشته است.

درپایان جلسه هر یک از حاضرین جهت بهتر برگزار شدن مراسم فوق مطالبی بیان کردند. و در پایان مقررشد راهپیمایی از ساعت 10/30 صبح ، از میدان جمهوری شروع و مسجد جامع هرات خاتمه یابد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار