نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» تا زمان حیات شیطان بزرگ تداوم دارد.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۰۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامیبه مبنای شعار "مرگ بر آمریکا" و استکبار ستیزی اشاره کرد و افزود: تجربیات تلخی که مردم از دولت آمریکا و جنایت و خیانت های آنها که از کودتای 28 مرداد سال 32 آغاز شد و طراح آن بوند که امروز نیز علنا اعلام می کنند در آن کوتا نقش دارند و همچنین حمایت از رژیم پهلوی و کشتار مردم که تا دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب ادامه داشت و نهایتا جنگ نرم و اقتصادی، با توجه به این تجربیات شعار "مرگ بر آمریکا" داده می شود.

محمد صالح جوکار با بیان اینکه لقب شیطان بزرگ که حضرت امام (ره) به آمریکا دادند همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: هنوز چیزی از شیطنت های آمریکا کم نشده است نقش آمریکای ها در مسائل منطقه ای و مسائل مرتبط با منافع و امنیت ملی ایران تماما روشن است و لذا این شعار تا زمانی که این خباثت ها ادامه داشته باشد و دولت استکباری و سلطه جوی آمریکا بخواهد در حوزه دیگران دخالت کند تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر کسانی است که با انسانیت مقابله می‌کنند، گفت: شعار مرگ بر آمریکا امروز در اکثر کشورهای اسلامی رواج دارد که به دلیل اعمال و رفتار جنایت گونه آمریکا در این کشورها می باشد.

مسئول آستان قدس رضوی در یزد ادامه داد: شعار "مرگ بر آمریکا" قبل از انقلاب نیز در سطح دانشگاه ها بود و امام (ره) راهمان را روشن کرده و تا زمانی که آمریکایی ها بخواهند خباثت ها را ادامه دهند شیطان بزرگ نامیده می شوند و چیزی از آنها کاسته نمی شود.

وی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا شعار استکبار ستیزی ملت ها است و در هر جایی که رنج و مصیبت آمریکای ها وجود داشته باشد این شهار رواج دارد و پاک شدنی نیست.

جوکار افزود: خوی وحشی گری و تجاوز در رگ و پوست آمریکا است و می خواهند ملت ها را تحت سلطه قرار دهند و خود را به عنوان یک قدرت برتر نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه تفکر برخی بر این باور است که تعامل و ارتباط با آمریکا می تواند وضعیت ایران را از لحاظ اقتصادی و مسائل دیگر بهتر کند واقعیت ندارد چراکه در برجام مشاهده کردیم که آمریکا به قول خود عمل نکرد.

نماینده سابق مردم یزد با بیان اینکه کار با دانش آموزان در سنین مختلف با علایق، نبوغ و خلاقیت های مختلف از بهترین خاطرات خدمت من بعد از دفاع مقدس و حضور در بسیج دانش آموزی بوده است، افزود: روحیه و نشاط دانش آموزان در مسائل معرفتی و بصیرتی و شرکت در راهپیمایی 13 آبان خاطره است و واقعیعت این است که هر یک از دانش آموزان ما می توانند یک شهید فهمیده که در عرصه تحصیل علم، ایمان و معرفت خودشان را نشان دهند.

وی در پایان با بیان اینکه باید زمینه را برای دانش آموزان فراهم کنیم تا بتوانند خودشان را نشان دهند، گفت: استعدادهای بسیار بالای در نوجوانان و دانش آموزان وجود دارد که متاسفانه زمینه برای بروز و شکوفایی استعدادهای آنها فراهم نمی شود.

ارسال نظرات