ستاد مرکزی پشتیبانی استان در حسینیه عاشقان ثارالله روبروی دفتر امام جمعه شهر بندرعباس برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان به جبهه مقاومت دایر شده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۲۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان هرمزگان از جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت خبر داد و گفت: ستاد مرکزی پشتیبانی استان در حسینیه عاشقان ثارالله روبروی دفتر امام جمعه شهر بندرعباس برای دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شهروندان به جبهه مقاومت دایر شده است.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان هرمزگان بیان کرد: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس با کمکهای خود ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال پشتیبان و یاری رسان جبهه های حق هستند .

وی با اشاره به اینکه دشمن می کوشد نظام اسلامی را از مسیر صراط حق منحرف کند ، افزود: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی و بدلیل به خطر افتادن منافعش در ایران اسلامی و منطقه به دنبال این بود که بتواند نظام را از مسیر صراط حق بیرون ببرد و از طریق مختلف ترور ، جنگ تحمیلی و … شروع به انجام این کار کردند که الحمدالله موفق نشدند .

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان هرمزگان با اشاره به اینکه  نقش زنان در پشتیبانی از انقلاب و جنگ تحمیلی بی بدیل بود ،افزود: مردم شریف ما ، علی الخصوص زنان در تمامی صحنه ها پشتیبان انقلاب بودند و یکی از این صحنه ها جنگ تحمیلی بود هم در دفاع مردم ما فعال بودند و هم در پشت جبهه افرادی که شرایط و امکانات حضورشان در جبهه ها فراهم نشد در پشتیبانی از دفاع مقدس حضور گسترده ای داشتند .
 

محمدی در خصوص ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت گفت:در حال حاضر که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری ما با دشمن در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور درگیر شده ایم مردم ایران جهت حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام از جان و مال مایه می گذارند و این پشتیبانی الحمدالله تا کنون ادامه داشته و دارد در این راستا شاید برای خیلی ها که عاشقانه دوست دارند در جبهه مقاومت حضور یابند شرایط فراهم نشود ولی می توانند با کمک های مالی و غیر مالی خود به وظیفه و رسالت خود در کمک و یاری رساندن به جبهه مقاومت مشارکت داشته باشند .
 

مسئول ستاد پشتیبای جبهه مقاومت تصریح کرد: در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم در جهت جمع آوری کمک های مالی و جنسی حدود یک سالی هست که پیگیری های انجام شده و کمک های خوبی به طرق مختلف الحمدالله صورت گرفته ولی انتظار هست که مردم توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند .

 

وی با بیان اینکه دفترکمک های نقدی و غیرنقدی به جبهه مقاومت درحسینیه عاشقان ثارالله روبروی دفتر امام جمعه شهر بندرعباسواقع شده است ، عنوان کرد: مردم عزیز ما می توانندکمک های نقدی و غیرنقدی خود را توسط این ستاد و پایگاه بسیج به‌خصوص در حوزه خواهران در سراسر استان  که در این امر فعال شده به جبهه های مقاومت برسانند .

 

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان در پایان خاطرنشان کرد:ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله روبروی دفتر امام جمعه بندرعباس مستقر می باشد و در آخر امروز کمک به جبهه مقاومت کمک به حفظ اسلام و ارزشهای انقلاب می باشد .
ارسال نظرات