مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه مدارس شاهد نماد ایثارگری هستند، بر ضرورت توجه ویژه مدیران مدارس شاهد به تقویت ارزش‌هایی که شهدای انقلاب برای آن جان خود را نثار کردند، تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۳۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،دانش هاشمی‌پور صبح امروز در دیداری با کارشناسان و مدیران مدارس شاهد اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در همه مدارس به عنوان یکی از اهداف وزارت آموزش و پرورش است که مدارس شاهد به عنوان نماد این مهم هستند.

وی تصریح کرد: قطعا آثار و نتایج این رویکرد و تلفیق آن با ارزش‌های اجتماعی می‌تواند در آینده تحصیلی همه دانش آموزان ایران اسامی به عنوان نسل آینده ساز جامعه بسیار موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که شهدا الگو و مروج ارزش‌های دینی، ایثار و از خود گذشتگی، صبر و صمیمت و روحیه تعهد و کمک به هم‌نوع بودند باید این ارزش‌های متعالی که برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام است در همه مدارس خاصه مدارس شاهد مورد توجه ویژه باشد تا بتوانیم از آثار و نتایج آن بهره بگیریم.

هاشمی‌پور توفیق خدمت به خانواده شهدا را موهبتی ارزشمند عنوان کرد و گفت: در نظام اسلامی خادم شهدا بودن یک افتخار است و همه ما باید در پاسداشت خون شهدا بکوشیم و رهروی شایسته برای آنان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با بر شمردن صفات مدیران ومدیریت اثربخش در مدارس، به برخی راهبردهای مدیریتی اشاره کرد و از مدیران مدارس شاهد خواست دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای اداره بهتر مدارس شاهد و کسب نتایج مطلوب، ارائه دهند.

به گفته هاشمی‌پور با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به عنوان عامل کلیدی توسعه در هر جامعه‌ای است، خاطرنشان کرد: برای نیل به این هدف باید آموزش و پرروش کارآمد باشد و نظام آموزشی بدون مدیریت اثربخش قادر نخواهد بود که به اهداف ترسیم شده دست پیدا کند.
ارسال نظرات