مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد کاروان راهیان نور را فرصتی ارزشمند برای تجدیدمیثاق با شهدا دانسته واز دانش آموزان خواست : از این فرصت طلایی برای آشنایی بیشتر با دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده نمایند..
کد خبر: ۸۷۶۹۹۴۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار پیارم شهرستان حاجی آباد،حسین اسماعیلی در مراسم اعزام دانش آموزان در جوارامامزادگان سید محمد(ع) بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید نموده و از دانش آموزان خواست، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده نمایند.

وی بیان داشت : حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است تا با رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و با آرمانهای امام و شهیدان تجدید میثاق نمایند.

اسماعیلی افزود: شرکت کنندگان در این کاروان در مدت یک روز، ضمن دیدار از مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور، در برنامه های فرهنگی، مذهبی و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت می کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی سپاه حاجی اباد نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان انقلاب با فرهنگ آرمانی دفاع مقدس و نیز برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس در مناطق عملیاتی را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی برشمرد.

غضنفرپور افزود: تا پایان سال حصیلی ۷۰۰نفراز دانش آموز مدارس دیگر به این منطقه اعزام می شوند.

کاروان راهیان نور متشکل از ۱۶۰ نفر دانش آموز پسر مقطع متوسطه در سفری یک روزه ، برای آشنایی بیشتر با شهدای خلیج فارس به جزیره هرمز اعزام شدند.

ارسال نظرات