خبرگزاری جهاد دانشگاهی؛ مُبلغ انحلال شورای صدور مجوز موسیقی!

موزیسین حامی کودتای صهیونیستی 88: من از وزیر ارشاد انتظار دارم، تمام شوراها، بویژه شورای صدور مجوز را منحل کند. برای این‌که شوراها، هیچ‌ کاری به‌جز مزاحمت انجام نمی‌دهند
کد خبر: ۸۷۶۹۹۵۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

ایسنا وابسته به جهاد دانشگاهی به سراغ نادر مشایخی (موزیسین حامی کودتای 88) رفت و جویای نظرات وی در خصوص وزیر جدید ارشاد شد و نوشت :در آستانه کار وزیر آینده فرهنگ و ارشاد اسلامی، از او خواست کاری کند تا برای سلیقه موسیقایی جوانان، تعیین تکلیف نشود.

مشایخی به ایسنا گفت :« من از وزیر آینده انتظار دارم، تمام شوراها، بویژه شورای صدور مجوز را منحل کند. برای این‌که شوراها، هیچ‌ کاری به‌جز مزاحمت انجام نمی‌دهند. موسیقی اگر از لحاظ سیاسی بدون مشکل باشد و عرف اجتماع را رعایت کند، مشکلی ندارد؛ اما نمی‌توان برای سلیقه موسیقایی جوان‌ها تعیین تکلیف کرد. من ۶۵ ساله چه می‌دانم که یک جوان ۱۸ ساله دوست دارد چه چیزی گوش بدهد؟ من که دریافت‌ها و مشاهده‌های او را نمی‌دانم.»

«نادر مشایخی» فرزند بازیگر معروف ، و رهبر سابق ارکستر ایران است.وی که از حامیان کودتای مخملی سال 88 است ، در سال 91 اپرایی به یاد یکی از فریب‌خوردگان فتنه در آلمان برگزار کرد . مشایخی در گفت‌وگویی که با رادیو فردا در این خصوص انجام داده ، گفته بود:« با وقایع اخیری که اتفاق افتاد چون داستان این اپرا در مورد زنان و مشکلاتی بود که برای زنان در ایران وجود دارد، دیدم که نام «ندا» به چند دلیل مختلف برای این اپرا مناسب است. یکی این که ندا به عنوان سمبل آزادی‌خواهی!!! انسان‌های بی‌گناه شناخته شد. و من اعتقاد دارم که چنین حوادثی هرگز نباید دوباره اتفاق بیافتد. این اتفاقات و حوادث با فرهنگ ما ایرانی‌ها هیچ گونه رابطه‌ای ندارد. وقتی این اتفاق افتاد شوک بزرگی به من و همه ایرانیان وارد شد. و این شوک باعث شد ما بیدار شویم و به یاد بیاوریم که دور و برمان چه اتفاقی در حال افتادن است.»

ارسال نظرات