تجلیل از یک عمر «جنایتکارخواندن نظام»!

وی ادامه داد: صحبت کردن درباره آقای تقوایی هم خیلی ساده و هم خیلی سخت است...
کد خبر: ۸۷۶۹۹۵۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

مراسم تجلیل از ناصر تقوایی شامگاه شنبه در حالی در موزه سینما برگزار شد که اصغر فرهادی به دلیل مسافرت به اسپانیا پیام تصویری فرستاد.

سایت ایلنا در همین خصوص نوشت :اصغر فرهادی از اکران سه فیلم «تعزیه»، «تمرین آخر» و «کشتی یونانی» به کارگردانی ناصر تقوایی ابراز خوشحالی کرد و گفت: خوشحالم که از طریق پیام تصویری می‌توانم به آقای تقوایی سلام کنم و به بهانه برگزاری مراسم تجلیل از این فیلمساز، اکران آثاری از تقوایی را به مردم و سینمای ایران تبریک بگویم.

وی ادامه داد: صحبت کردن درباره آقای تقوایی هم خیلی ساده و هم خیلی سخت است. ساده از این جهت که کافی است فقط نام فیلم و مجموعه‌هایی که توسط شما ساخته شده است را ببرم تا بدانیم که شما در چه جایگاهی در سینما و فرهنگ کشور من ایستاده‌اید و سخت برای اینکه شخصیت ویژه‌ای دارید و شبیه هیچ کس نیستید.

در حالی رسانه‌های زنجیره‌ای در روزهای اخیر مانور ویژه‌ای روی این مراسم داده‌اند که در خصوص وی گفتنی است او عصر حاکمیت جاسوسان سیا و mi6 بر دولت موسوم به اصلاحات، ضمن نفوذ به عرصه فرهنگ، موفق به دریافت مجوز ساخت تولید فیلمهایی شد که سراسر فحاشی علیه جمهوری اسلامی بود! از آن جمله می‌توان به فیلم کثیف و ضدانقلابی کاغذ بی خط اشاره نمود که در آن از نظام مظلوم اسلامی چهره ای جنایکار و فاسد ارائه شده است!

گفتنی‌است ناصر تقوایی فیلم ساز معاند با انقلاب و نظام در شامگاه 29 خرداد ماه در خانه هنرمندان ایران (کانونی که رسما از جاسوسان سرویس اطلاعات انگلیس حمایت کرده است!) در مراسم تجلیل‌اش در پی سخرانی اش با اشاره به اینکه می‌گویند کم کار است و کار نمی‌کند،‌ گفت: هیچ کس در این مملکت مرا ممنوع الکار نکرده است اما در جو فرهنگی کشور ،نمی‌توانی کار خودت را بکنی.

تقوایی در دوران فتنه، در گفت وگو با رادیو ضدانقلابی «زمانه»(رادیو فارسی زبان سرویس جاسوسی هلند)، جمهوری اسلامی ایران را عامل تعطیلی سینمای ایران معرفی کرد!

لازم به یادآوری است که تقوایی همان کسی است که در جریان فتنه 88 ، به دفاع سرسختانه از مجرمان آن حادثه پرداخت و همراه چند تن از اهالی سینما خواستار آزادی مجرمان فتنه 88 شد. همچنین مرضیه وفامهر همسر فعلی ناصر تقوایی بازیگر فیلم مستجهن و ضدایرانی «تهران من حراج» است که توسط یک کمپانی استرالیایی تولید شده بود و منجر به دستگیری این بازیگر و زندانی شدن وی شد که البته آنجا نیز با پادرمیانی اهالی سینما و لطف و عطوفت نظام توانست آزاد شود.

ارسال نظرات