به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

اجرای مانور پدافند غیر عامل ویژه گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در میناب

مانور پدافند غیر عامل دانش آموزی به همت بسیج دانش آموزی و مشارکت دانش آموزان آموزشگاه کار و دانش پویش در میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۷۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سید حسن فاطمی در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: بی توجهی به پدافند غیر عامل موجب به هدر رفت تمام دستاوردهای فرهنگی اقتصادی علمی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب بالابردن اطلاعات دانش آموزان پیرامون اهمیت فراگیری فنون مقابله با بحران و حوادث در شرایط  بحران ضروری دانست و گفت: همه دانش آموزان باید مجهز به علم پدافند غیر عامل باشند.

وی بیان داشت: در معرض تهدید بودن به معنای ترسیدن نیست بلکه به معنای آماده بودن است یعنی آمادگی خود را ارتقا دهیم تهدیدها را زایل کنیم تا به حداقل برسد.

سرگرد فاطمی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل، دفاع غیر نظامی، پایداری در دفاع مدیریت بحران و امداد و نجات است و هدف آن محافظت از جان و مال انسان‌ها و زیرساخت‌های کشور است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش میناب نیز در ادامه گفت: همه برنامه های آموزشی در راستای بالابردن ضریب امنیت بیشتر برای مواجهه با بحران و آسب های احتمالی در شهرستان است.

ذاکری یکی از آرامبخش ترین نعمت برای یک جامعه و کشور را نعمت امنیت دانست و اظهار داشت: همه تلاش ها باید در راستای پیشرفت سطح کمی و کیفی مدارس برای فراگیری و نهادینه شدن پدافند غیر عامل بکار گرفته شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار