خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان؛

پدافند غير عامل کاهش آسیب پذیری کشور از تهدیدات مختلف

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: پدافند غير عامل ارتقاء پایداری ملی وکاهش آسیب پذیری کشور از تهدیدات مختلف را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۰۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مهندس  جمال لیوانی  با تبریک روز هشتم آبان بعنوان روز پدافند غيرعامل در این خصوص گفت: بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دفاع جزئی ازهویت یک ملت زنده است افزود: وظیفه همه ماست تا در جهت   آمادگی لازم برای مقابله با طرح ریزی های دشمن و همچنین حفظ تمامیت ارضی، امنیت ملی و استقلال کشور گام برداریم.

جمال لیوانی در ادامه گفت:توجه به مسئله پدافندغیرعامل امروزه به عنوان یک اصل و دانش بین رشته ای و یک موضوع مستمر، ضمن کاهش آسیب پذیری و افزایش پایداری و توان بازدارندگی ،تسهیل کننده مدیریت بخش های مختلف جامعه می باشد.

وی تصریح کرد: بدون شک شناسایی نقاط آسیب پذیر و مقاوم سازی زیر ساخت های عمومی کشور و فرهنگسازی در جهت ارتقای آستانه پایداری ملی در شرایط بحرانی،آسیب پذیری کشور را در مقابل تهدیدات مختلف کاهش خواهد داد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان  در پایان هفته پدافند غیرعامل را که  با شعار مصون سازی وپایداری  کشور با اقدام وعمل به پدافند غیر عامل مزین شده را تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان توفیقات روز افزون همه کسانی که در این مسیر جهت انجام وظایف و رسالت های محوله تلاش می کنند را از ایزد منان مسئلت نمود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار