خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: روزانه ۲۰۰۰ دانش آموز از یادمان های غرب کشور بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۴۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از بازدید روزانه 2000 دانش‌آموز از یادمانهای غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان دختر از دهم مهر ماه به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد و تا دوم آبان ماه ادامه داشت.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اتمام اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی پاوه، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین اعزام شدند.

یوسفی‌راد با اشاره به اینکه سازمان اردویی راهیان استان کرمانشاه اکنون میزبان دانش‌آموزان تهران، تهران بزرگ، همدان، مازندران، گیلان است، عنوان کرد: این دانش‌آموزان در قالب طرح آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان پسر استان کرمانشاه و استانهای نامبرده شده به مناطق عملیاتی غرب کشور از دوم آبان شروع شده و اکنون نیز در حال انجام است، گفت: روزانه 2000 دانش آموز از مکانهای زیارتی و یادمانهای دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان در مسیر یادمانها بیان کرد: این دانش‌آموزان در هنگام بازگشت در رزمایش افلاکیان شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات