معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

طرح کانون مدرسه، مسیری میانبر برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

طرح کانون مدرسه یکی از بهترین مسیرهای میانبر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در واقع تبدیل آموخته‌ها به رفتارهاست.
کد خبر: ۸۷۷۰۱۱۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طرح کانون مدرسه، مسیری میانبر برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

رضا قمر زاده افزود: کانون تلاش می کند به همه کودکان و نوجوانان کشور خدمات فرهنگی هنری ارایه نماید به همین منظور، امسال طرح کانون مدرسه را اجرا خواهیم کرد که دانش آموزان به اتفاق معلمان در کانون حضور می یابند و از امکانات و برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون استفاده می کنند و همچنین مربیان کانون برای اجرای برنامه‌های خود به مدارس مراجعه می کنند.

وی اظهار داشت: این طرح یکی از بهترین مسیرهای میانبراجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در واقع تبدیل آموخته‌ها به رفتارهاست.

همچنین مسیح اله سلطانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز با قدردانی از فعالیت‌های کانون استان و اعلام حمایت از توسعه کمی و کیفی این نوع فعالیت‌ها گفت: کودکان و نوجوانان در شرایط فعلی بیش از گذشته نیاز به توجه و برنامه‌ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دارند. دولت هم از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی و دینی در حوزه کودک و نوجوان حمایت می کند.

در ادامه این مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: این مرکز برای ارا ئه خدمات فرهنگی و هنری به دانش آموزان مدارس همجوار و همه کودکان و نوجوانان این منطقه شهری با مساحت 720 متر و زیربنای 750 متر در دو طبقه که با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری زنجان راه اندازی شده است و این مرکز با برنامه ها و فعالیت‌های فرهنگی، ‌هنری، ادبی، دینی و علمی برای شناسایی و پرورش استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این منطقه شهری فعالیت خواهدکرد.

گفتنی است، مراسم افتتاح مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با حضور رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسیح اله سلطانی مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری و محمد نقی صالحی مدیرکل کانون استان و حسن مظفری رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان و سایر مسئولین برگزا ر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار