رزمایش الی بیت المقدس به منظور افزایش توان دفاعی نیروهای بسیجی

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران گفت: حفظ انسجام نیروها و بالا بردن توان و میزان آمادگی بسیجیان، از مهمترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۰۱۳۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان؛ فرمانده سپاه کامیاران از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس به منظور افزایش توان دفاعی نیروهای بسیجی شهرستان در اواسط ماه جاری خبر داد.

سرهنگ پاسدار منصور ولیئی صبح امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما دراین باره اظهار داشت: دراین رزمایش که هرساله برگزار می شود،بیشتر مسائل رزمی فرهنگی مدنظر قرار می گیرد ونیروهای بسیجی در راستای فرامین مقام معظم رهبری حضوری فعال خواهند داشت.

وی درباره زمان برگزاری رزمایش الی بیت المقدس عنوان داشت: به مانند سالیان گذشته این رزمایش در ماه آبان برگزار می شود و زمان مقرر آن طی روزهای 13 و14 ماه جاری می باشد.

فرمانده سپاه با اشاره به آمادگی سپاه برای برگزاری رزمایش ابرازداشت: سپاه شهرستان آمادگی کامل به منظور برگزاری این رزمایش رزمی فرهنگی را دارد وبراساس نشست های برگزار شده، ادارت ونهادهای شهرستان جهت اجرای این رزمایش همکاری لازم را خواهند داشت.

سرهنگ ولیئی اهتمام به بالابردن میزان آمادگی بسیجیان را از اهداف این رزمایش اعلام کرد و بیان داشت: حفظ انسجام نیروها و بالا بردن توان و میزان آمادگی بسیجیان، از مهمترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس می باشد.

وی تشریح کرد: در این رزمایش بسیجیان و گردان های شرکت کننده، با انجام تمرینات تاکتیکی برای دفاع از کوی و برزن و نقاط حساس شهری و برون شهری، برای مقابله با تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای نیز آماده می شوند.

فرمانده سپاه کامیاران درپایان تاکید کرد که سلسله رزمایش های الی بیت المقدس به فرمان فرمانده کل قوا و با هدف افزایش میزان آمادگی بسیجیان در هر زمان وآمادگی دفاعی درمقابل هرگونه تهدید دشمنان اجرا می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار