خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از راه اندازی ۲۵ موکب زائرین اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۱۶۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
 حجت الالاسلام علی سپهوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گفت:با هدف استقبال از زائرین اربعین اباعبدالله الحسین امسال ۲۵ موکب در اندیمشک راه اندازی خواهد شد.
دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک عنوان کرد: در سال جاری بیش از ۲۵ موکب در قسمت های مختلف شهرستان اندیمشک ، در مسیر تردد زائرین اربعین راه اندازی و خدمات مورد نیاز زائرین عزیز را تامین خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی سپهوند تصریح کرد : این موکب ها در سطحی گسترده تسهیل و تأمین نیازهای زائرین اربعین در شهرستان با ظرفیت ها منحصر به فرد دنبال شده که دسترسی به شبکه‌های ارتباطی ریلی و جاده‌ای، بخشی از این اقدامات بوده  است.

وی گفت: در این موکب‌ها مردم بخش‌های مختلف شهرستان اندیمشک، پذیرای بیش از هزار زائر خواهند بود تا اندیمشک به عنوان سنگربان مقاوم کرخه و دز و در مسیر تبیین سبک زندگی اسلامی و الگوی معنوی اهل بیت (ع) همانند گذشته یک نقش مهم و محوری داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سپهوند بیان کرد: در این موکب‌ها، تمام نیازهای زائرین حسینی پیش بینی و مهیا شده است و شهرستان اندیمشک با بسیج تمام امکانات و خدمات آماده حضور عاشقان اهل بیت (ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها