خبرهای داغ:
سرهنگ نبی احمدی گفت: سیزده آبان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، یکی از نقاط عطف وگره‌گشا است، ودر این روز با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویانی که بعدها به پیروان خط امام معروف شدند، دوران جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
سرهنگ نبی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایر ی کرمانشاه، در خصوص 13 آبان گفت: سیزده آبان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، یکی از نقاط عطف و گره‌گشا است، ودر این روز با تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویانی که بعدها به پیروان خط امام معروف شدند، دوران جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد.
 
 
وی افزود: روزسیزده آبان یاد آور حماسه عظیمی است که توسط دانش آموزان و دانشجویان میهن اسلامی رقم خورد و این روز را برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار و جاودانه کرد و از آن یوم ا… ساخت.حال که با عنایات حق تعالی و مقاومت ملت غیور ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ، ثمره آن مقاومت و ایستادگی امروز در کشورهای منطقه ظهور و بروزپیدا کرده است.
 
 
وی گفت: پیام حماسه‌ سازان سیزدهم آبان، امروز با گذر از مرزها به عنوان نماد مبارزه با استکبار جهانی در مشت‌های گره کرده مردمانی تجلی پیدا کرده که پس از سال‌ها تحمل نظام‌های دیکتاتوری، استبدادی و سرمایه‌داری خواهان تغییر و برکناری سردمداران بی‌کفایت خویش شده‌اند و احقاق حقوق از دست رفته خویش را خواهانند.
 
 
وی با اشاره به سه حادثه مهم تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و سال روز تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، عنوان كرد: این سه واقعه در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
 
 
وی گفت: یکی از موضوعات دیگر تظاهرات دانش‌آموزان علیه رژیم طاغوت بود، که موجب کشته شدن تعداد زیادی از دانش آموزان شد. اما مهم ترین مسئله در روز ۱۳ آبان تسخیر لانه جاسوسی است چرا که آمریکا همواره خیانت‌های بزرگی را علیه ملت ایران مرتکب شده و ازگروه های تروریستی حمایت کرده است و روزی نیست که علیه ایران دست به اقداماتی نزد. لذا اقدامات جنایاتکارانه آمریکا هیچ گاه از ذهن مردم ایران بیرون نخواهد رفت و ملت ایران همواره این روح استکبار ستیزی را در درون خود زنده نگه خواهند داشت.
 
 
ارسال نظرات