دو نعمت سلامتی و امنیت از بزگترین نعمات الهی است که همواره مورد غفلت بشر واقع می شود و نیروی انتظامی در برقراری نعمت امنیت در کشور سهم بسزایی دارد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۱۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده نیروی انتظامی کشور، نیروی انتظامی را مجموعه ای "جامعه محور" برشمرد و با تاکید بر ضرورت توجه به امر پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه، گفت: با ارائه آموزش های لازم به مردم در نهاد خانواده، همچنين محیط های آموزشی و شغلی، می توان از کمک های مردمی در امر پیشگیری از وقوع جرائم استفاده کرد.

سردار حسین اشتری با اشاره به اینکه کلانتری ها و پاسگاههای نیروی انتظامی باید ملجاء عموم مردم باشد، افزود: پلیس با قانون گریزان و افرادیکه به مردم ظلم و تعرض نمایند، با اقتدار کامل برخورد خواهد كرد.

وی برقراری نظم و انضباط در کشور را از افتخارات نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: با روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی کارکنان نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه، خدمات موثری ارائه شده است.

سردار اشتری امنیت کشور را مرهون خون شهیدان، هوشیاری مردم و انسجام دستگاههای نظامی، انتظامی و قضایی کشور دانست و تصریح کرد: دو نعمت سلامتی و امنیت از بزگترین نعمات الهی است که همواره مورد غفلت بشر واقع می شود و نیروی انتظامی در برقراری نعمت امنیت در کشور سهم بسزایی دارد.

وی اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگترین سرمایه این قشر تلاشگر عنوان نمود و خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت های اصلی نیروی پلیس در کشورهای اسلامی با نیروی انتظامی کشورهای غیر اسلامی این است که پلیس اسلامی در دل مردم جای دارد و با جلب اعتماد عمومی، یار مهربان و محبوب قلوب شهروندان است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: نیروی انتظامی باید با اقتدار همراه با عدالت و مهربانی به ارائه خدمت به مردم بپردازد.

فرمانده ناجا به هجمه های دشمنان در حوزه اعتیاد، فضای مجازی و تهاجم فرهنگی اشاره نمود و گفت: هرچه فضای معنوی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه نمود بيشتري یابد، وقوع جرائم کمتر خواهد شد و با ترویج فرهنگ غنی اسلامی در جامعه، بالاترین خدمت را به بشریت کرده ایم.

ارسال نظرات