در راستای گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی اجراشد

برگزاری جلسه هم اندیشی نخبگان دانش آموزی با سردار معروفی /باید در بعضی از مسایل تغییر رویکرد دهیم

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت :کشور هایی که روزی علیه ما بودند الان مشتاق به مذاکره و تعامل با ما هستند اما ما از این امر سرباز میزنیم.این یعنی پیشرفت و قدرت
کد خبر: ۸۷۷۰۲۱۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان ؛به منظور گرامی داشت یادوخاطره شهداء دانش آموز وهفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان نخبه بسیجی با سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان زاهدان دیدار کردند.
این جلسه که به منظور هم اندیشی نخبگان بسیج دانش آموزی با سردار معروفی و فرماندهان سپاه بود با حضور رؤسای آموزش پرورش در محل ساختمان فرماندهی سپاه سلمان برگزار شد.
سردار معروفی این جلسه را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت :باید در بعضی از مسایل تغییر رویکرد دهیم و نگاه ویژه ای به بسیج دانش آموزی داشته باشیم.
فرمانده سپاه سلمان در پاسخ به انتقاد یکی از دانش آموزان در مورد اینکه ما پس از انقلاب از کشوری همچون ژاپن 80 سال عقب ماندیم ،فرمود:این کار درست نیست،این مقایسه با کشور ژاپن یک قیاس درست نمی باشد. ما باید بنگریم قبل از انقلاب چه بودیم؟ در کجا قرار داشتیم و الان در چه جایگاهی هستیم؟
 من دیدن فیلم معمای شاه را واجب می دانم تا از گذشته ی کشور خود مطلع باشیم .گاهی اوقات با دیدن این فیلم و ضعف قدرتی شاه و بی اعتنای ابر قدرت ها به او ،افسوس می خورم.
وی همچنین افزود:کشور هایی که روزی علیه ما بودند الان مشتاق به مذاکره و تعامل با ما هستند اما ما از این امر سرباز میزنیم.این یعنی پیشرفت و قدرت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار