خبرهای داغ:
امام جمعه زيركوه:

حذف شعار مرگ بر آمریکا تفکری غلط است/13 آبان با شکوهتر از همیشه برگزار خواهد شد

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا تفکری غلط است،گفت:ان شاءالله راهپیمایی 13 آبان امسال با شکوهتر از همیشه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۴۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مرتضائی نیا امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی 13 ابان شهرستان زیرکوه ،اظهارداشت:امروز دشمن به دنبال این است که ما نسبت به مسائل بی تفاوت باشیم و این القاء حس بی تفاوتی نسبت به آرمانها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمنان نظام است.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در برنامه های 13 ابان باید پررنگ باشد،خاطرنشان کرد:یکی از نشانه های بی تفاوتی همین است که در کتابهای درسی نام شهید حسین فهمیده را حذف کرده اند.

مرتضائی نیا با بیان اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا تفکری غلط است تاکید کرد:ان شاءالله راهپیمایی 13 ابان امسال با شکوهتر از همیشه و با حضور حداکثری مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم،اذعان داشت:هر قدمی که در 13 آبان برداشته شود و باعث ناراحتی دشمنان نظام و انقلاب شود،خداوند برای ما ثوابی خواهد نوشت.

جدی نگرفتن دشمنی دشمن یک تهدید برای جامعه ایمانی است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه نیز در این جلسه با تسلیت ماه محرم وگرمی داشت یاد و خاطره شهدای دانش اموز و دانشجو خصوصا شهید حسین فهمیده از حضور امام جمعه شهرستان که علیرغم مشغله های فراوان در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی 13 ابان حضور یافتند تشکر کرد و گفت:این حضور نشان دهنده اهمیت موضوع 13 ابان ماه است.

حجت الاسلام احمد اسماعیلی خاطرنشان کرد:جدی نگرفتن دشمنی دشمن ،یک آسیب و تهدید برای جامعه ایمانی است و یک دام شیطانی و غفلت بزرگی است که نیازمند و محتاج تذکر است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات سیاسی کشور به خاطر دوری از فرهنگ سیاسی قرآن است،بیان داشت:در قرآن کریم بیش از150آیه در زمینه دشمن شناسی آمده که نمونه آن آیه است که می فرماید: تکیه نکنید بر کسانی که ظلم می کنند.

13 آبان علم استکبار ستیزی و اطاعت از ولایت است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه نیز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دانش آموز،اظهارداشت:

13آبان یک روز مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در حقیقت علم استکبار ستیزی و اطاعت از ولایت است.

حسین میری خاطرنشان کرد:شهید حسین فهمیده با وجود اینکه هنوز به سن تکلیف نرسیده بود اما آنقدر معرفت در وجود او اوج گرفته بود که عاشق امام (ره) بود و می گفت هر چه را که امام اراده کند من به همان عمل می کنم.

وی تاکیدکرد:یادآوری قهرمانی چون شهید حسین فهمیده و حماسه ای را که از خودش به یادگار گذاشت در واقع یادآوری ارزش های والای دفاع مقدس است.

در این جلسه بر اطلاع رسانی مردم جهت شرکت در راهپیمایی از طریق بخشداری و دهیاری ها تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها