خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسئولین و پرسنل شهرداری، عقیل آریان فرد به عنوان فرمانده پایگاه حبیب بن مظاهر شهرداری شیروان معارفه شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۵۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ با حضور جمعی از مسئولین و پرسنل شهرداری، "عقیل آریان فرد" رییس اداره فرهنگی شهرداری شیروان به عنوان فرمانده پایگاه حبیب بن مظاهر این شهرداری معارفه شد و از زحمات فرمانده پیشین این پایگاه" سید احمد اکبر پور" تقدیر شد.

"فرهاد زراعتکار" معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان در این آیین گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف به همه اثبات شده است و بسیج سرمایه ای در دل سپاه است و باید از ظرفیت آن در راستای تحقق اهداف نظام به طور کامل استفاده کرد.

وی گفت: بسیج، همواره نقش تضمین کننده و سرنوشت ساز در برنامه ها داشته است و در پیشبرد اهداف نظام اسلامی موفق عمل کرده است.

"احمد عاقل" رییس شورای اسلامی شهر شیروان در این آیین گفت: مدیریت ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران دلیل قاطعی است بر پیروزی تمامی ملت و دولت ما بر مسائل و مشکلات داخل کشور و خارج کشور است.

وی گفت: یکی از ارکان مدیریت ولایت می توان گفت که بسیج بوده است و تاثیر بسیج به خصوص در بحث فرهنگی بسیار گسترده است.

عاقل افزود: اگر فرهنگ بسیجی را در ادارات نداشته باشیم چه بسا که در بسیاری از کارهای تخصصی نیز دچار لغزشها، اشتباهات و دچار مسیرهایی خواهیم شد که راه رسیدن به اهداف را طولانی تر می کند.

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: دستاوردهای بسیج را در قالب فرهنگ ملی می دانیم و این ستاوردها بسیار مثمر ثمر بوده است و از این به بعد نیز با رهنمودهای حضرت امام(ره) و رهنمودهای بزرگان دینی مان که کشورمان را با فرهنگ بسیجی کشورمان را عجین کرده اند بتوانیم ادامه طریق داشته باشیم و طبق خواسته رهبر کبیر انقلاب راه را ادامه دهیم.

در ادامه سرگرد خاکسار مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شیروان با قرائت حکم مسئولیت فرمانده پایگاه حبیب بن مظاهر رسماً مدیریت این پایگاه به مسئول اداره فرهنگی شهرداری شیروان سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها