فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان تاکید کرد :گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با رویکرد بصیرت‌افزایی باید در سطح شهرستان و استان و حتی کشور با دقت و ظرافت خاصی انجام شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۵۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   سرگرد شاهرخی فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان در حاشیه یادواره بزرگداشت ۵۴ شهید بخش طغرالجرد و دو شهید گمنام این بخش گفت : وظیفه ما پاسداری و حراست از این انقلاب است و این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش ها بنا شده است.

 وی افزود: توان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به حضور منسجم و مقتدرانه آحاد و اقشار مختلف بسیج بوده که با ایستادگی و صلابت خود عزت و آبروی نظام و انقلاب را در عرصه داخلی و بین‌المللی مترقی ساخته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با رویکرد بصیرت‌افزایی باید در سطح شهرستان و استان و حتی کشور با دقت و ظرافت خاصی انجام شود.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت های کشور در دوران پس از جنگ داشت افزود: دشمنان تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد و از راه های مختلف می کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه ها را باطل می کنند.

سرگرد شاهرخی  با بیان اینکه نام بردن از شهدا افتخار و عزت به ارمغان خواهد داشت گفت: هر کس بخواهد از ویژگی های سرزمین خود اسم ببرد ابتدا باید شهیدان دیار خود را معرفی کند و آنان را از افتخارات کوچه و محله خود  بداند.

با حضور امام جمعه، مسئولین بخش طغرالجرد، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی کثیری از بسیجیان این بخش اولین یادواره  بزرگداشت شهدای طغرالجرد و دو شهید گمنام این بخش با عنوان« آبروی محله» در مصلی نماز جمعه کیانشهر برگزارشد.

ارسال نظرات