با اهدای 175میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی؛

مردم روستای اسپیران از طرح کمک به مدافعان حرم استقبال کردند

امام جماعت امام‌زاده میرموسی(ع) اسپیران از استقبال بی‌نظیر مردم از طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مدافعان حرم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۵۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت‌الاسلام حسن قربانی اظهار کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای مدافعان حرم از زمانی آغاز شد که مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری در یکی از امام‌زاده‌های اسپیران به سخنرانی پرداخت و این مسئله تاثیر زیادی بر گرایش مردم به منظور کمک به شهدای مدافع حرم داشت.

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی شامل اقلام مورد نیاز جنگ‌زده‌ها و رزمنده‌ها اعم از کولمن، پتو و لباس گرم به ارزش 150میلیون ریال است و کمک‌های نقدی نیز به مبلغ 25 میلیون ریال رسیده و امید است با اطلاع‌رسانی در این راستا در راه کمک‌رسانی به مظلومین و جنگ‌زده‌ها بیش از این‌ها پیشقدم باشیم.

وی بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌ها تا اربعین حسینی به طور جدی ادامه خواهد داشت و تلاش‌ها در این راستا است که به مناسبت ماه‌های عزاداری بتوانیم قدم مثبت و موثری در این راه برداریم.

حجت‌الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: در این برنامه از حمایت و کمک‌های بی‌دریغانه‌ حوزه‌ علی اکبر(ع) و هیئت امنای مسجد میرموسی(ع) بهره‌مند شده‌ایم و مردم نیز به سهم خود کمک‌های زیادی به ما کرده‌اند.

وی در خصوص تاثیر این فعالیت‌ها گفت: بدون شک مردم منطقه‌ ما با روحیه‌ انقلابی از تاثیرات معنوی این رویداد بزرگ بی‌نصیب نخواهند شد و این کمک‌ها و تبلیغات کوچک‌ترین گامی است که می‌توان در گرامی‌داشت رزمندگان و شهدای مدافع حرم برداشت، چراکه امنیت منطقه‌ را مدیون این دلیران هستیم.

وی با اشاره به نقش جوانان در چنین رویدادهایی یادآور شد: توصیه‌ ما به جوانان انقلابی این است که اگر به هر علتیدفاع در این راه یا جنگ فیزیکی از عهده‌شان ساخته نیست با کمک‌های نقدی و غیرنقدی و آگاهی‌رسانی و تبلیغ ما در اجرای این اهم یاری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار