مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

دانش آموزان امیدان انقلاب اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: دانش آموزان امیدان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۶۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز، عنوان کرد: امیدواریم که خداوند توفیقی دهد که دانش آموزان ما رهروان خوبی برای شهداء باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، افزود: همین دانش آموزان هستند که در سال های آینده انشاالله پیشرفت علمی می کنند و جز مدیران این کشور می شوند، به همین خاطر دشمن تلاش های فراوانی را انجام می دهد تا بتواند تغییراتی را در اندیشه ها، سبک زندگی، مواضع دینی، اخلاقی و سیاسی آنها انجام دهد.

وی، یکی از راههای موصون سازی دانش آموزان از توطئه های دشمنان را " ارتقاء معنویت و بالا بردن بصیرت" دانست و افزود:همین ارتقاء معنویت و بصیرت است که توانسته انقلاب اسلامی را سر پا نگه بدارد به هر حال روح خدا خواهی در وجود هر انسانی هست اگر این رو تقویت شود چون سازگاری با فطرت انسانی دارد قطعا پذیرش او بسیار راحت خواهد بود، هرچند توطئه های دشمنان فراوان باشد، دیگر از مسیر اصلی خود خارج نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، حضور دانش آموزان در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، ارتباط دانش آموزان با روحانیت، ارتباط دانش آموزان با زندگی نامه ها و خاطرات شهداء و فضاهای معنوی مثل راهیان نور را از راههای موصون سازی دانش آموزان از هجمه های فرهنگی دشمنان دانست.

وی همچنین، آشنا کردن دانش آموزان با قرآن کریم، نهج البلاغه، نمازها و ادعیه ها، را از دیگر راههای موصون سازی دانش آموزان از هجمه های فرهنگی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، با اشاره به اینکه ما باید قدرت بصیرت و دشمن شناسی را در دانش آموزان بالا ببریم، اظهار داشت: تنها برد معنوی کفایت نمی کند ما معتقد هستیم که اسلام ناب محمدی (ص) در تمام حوزه ها پاسخ گوی نیاز مخاطبینش هست و اداره جامعه و مدیریت جامعه یکی از نیازهای بشری است که برای آینده دانش آموزا حائز اهمیت می باشد، به همین خاطر ما باید قدرت بصیرت و دشمن شناسی را در دانش آموزان بالا ببریم و دانش آموزان را با حیله های دشمن آشنا نماییم.

این مقام مسئول، ابراز داشت: باید دشمنان در پوست دوستان را به دانش آموزان معرفی بکنیم ، اندیشه های حضرت امام رضوان الله تعالی علیه را به دانش آموزان بیازیم و تکرار کنیم و اندیشه های ناب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای دانش آموزان تبیین کنیم تا انشاالله با حفظ شاخصه های انقلاب اسلامی بتوانیم به آن اهداف بلند خودمان به فضل الهی برسیم.

ارسال نظرات