به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نماد این هفته در قالب المان(ما همه فهمیده ایم مطیع امر رهبریم) در میدان مرکزی شاهرود نصب شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۷۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی المان گرامیداشت این هفته با همکاری شهرداری شاهرود در میدان امام خمینی(ره) شاهرود نصب شد.

این المان با عنوان (ما همه فهمیده ایم مطیع امر رهبریم و هفته بسیج دانش آموزی گرامی باد) در میدان مرکزی شهر شاهرود نصب شده است.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی فرمانده حوزه ایمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به نصب المان هفته بسیج دانش آموزی در شهر شاهرود گفت: نصب این المان با هدف گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهید فهمیده که امام راهل این شهید را رهبر خواندند و تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پرتو ولایت انجام گرفته است.

وی افزود: مطلب اصلی این المان این است که (چون ما فهمدیده ایم مطیع امر رهبریم) و این بر بصیرت و معرفت شهید فهمیده و شهدای دانش آموز و تاکید بر حرکت دانش آموزان در این راه و تبعیت از ولایت است.

غنایی با اشاره به فضاسازی آموزش و پرورش و سپاه شاهرود گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در درب ورودی سپاه و آموزش و پرورش نیز فضاسازی به این مناسبت انجام شده و در سطح شهر نیز پارچه نوشته هایی در گرامیداشت یاد شهید فهمیده و حرکت در مسیر این شهید نصب شده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها