خبرهای داغ:
استاندار قم گفت:رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی، کفه ترازوی تعامل مجلس شورای اسلامی با دولت را سنگین تر خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۸۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با با خبرنگاران،با اشاره به جلسه روز سه شنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی برای بررسی سوابق سه وزیر پیشنهادی، افزود: مجلس دهم از ابتدای شکل گیری همکاری و تعامل قابل قبولی را با دولت در زمینه های مختلف داشته است. 

وی با انتقاد از تلاش عده ای برای ایجاد تفرقه و تقابل بین دولت و مجلس، تقویت وحدت و همدلی بین قوا را نیاز مهم کشور و مطالبه اصلی مردم و مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: همراهی و همکاری دولت و مجلس به حل سریعتر مشکلات کشور کمک خواهد کرد. 

صادقی با اشاره به سوابق و کارنامه کاری گزینه های معرفی شده به مجلس برای ترمیم کابینه، آقایان صالحی امیری، سلطانی فر و دانش آشتیانی را افرادی متخصص، توانمند و کارآمد در حوزه های کاری خود عنوان و افزود: امیدوارم افراد معرفی شده با تکیه بر سوابق، توانایی ها و قدرت مدیریتی بتوانند نظر مثبت نمایندگان را جلب کنند. 

رییس جمهوری یکشنبه هفته گذشته در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، سیدرضا صالحی امیری و مسعود سلطانی فر را به ترتیب به عنوان نامزدهای پیشنهادی برای تصدی وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان معرفی کرد. 

سه وزیر پیشنهادی روز سه شنبه 11 آبان ماه برای کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی می روند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها