میر قاسم میرزاده گفت: برای موفقیت باید شعار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را سر لوحه امور قرار داد؛ شایسته نیست شرایط اقتصادی فشار مضاعف به ملت ایران وارد سازد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۸۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی بسیج کارگری، میر قاسم میرزاده مدیر عامل موفق کارخانه ایران پاش و کار آفرین برتر استان آذربایجان غربی بیان کرد: مدیریت صحیح رمز موفقیت ما در بحران های اقتصادی اعم از رکود، تحریم و ... بوده است.

 

وی افزود: ایران پاش فعالیت خود را از سال 1366 آغاز کرد و تا کنون بیش از 600 نوع محصول و قالب تولید کرده است و آن را با افتخار به 33 کشور جهان که شامل کشورهای همسایه و اروپایی هستند صادر نموده است.

 

میرزاده با بیان این که هر ماه دو نوع محصول جدید به کل کالای تولیدی افزوده می شود تصریح کرد: در این کارخانه تمام مشتقات پلی اتیلن در ابعاد مختلف تولید می شود که شامل انواع مخازن برای ذخیره سازی مواد شیمیایی و مشتقات نفتی است و از سایر محصولات می توان به تولید لوازم بازی کودکان، انواع قایق ها، اسکله ها، شناور ها، لوازم ایمنی و ترافیکی و ... اشاره کرد.

 

مدیر عامل ایران پاش به این نکته که کارخانه مذکور هیچ بحران اقتصادی و مشکل کارگری ندارد اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 100 کارگر به صورت 24 ساعته به فعالیت در این مرکز صنعتی مشغولند که نه تنها مشکل اقتصادی ندارند بلکه کارخانه هم با موفقیت در زمینه تولیدات خود رو به رشد است که این برتری حاصل نداشتن بدهی و معوقات به بانک ها و کارگران است.

 

این مدیر عامل موفق اذعان داشت: کارخانه ما عضو انجمن های جهانی در نیویورک است و می توان ایران را شاگرد برتر در سمینارها و کنفرانس های این انجمن دانست.

 

وی همچنین برای رفع مشکلات معیشت کارگران قرض الحسنه اسلامی در کارخانه تاسیس کرده و معتقد است: کارگر نباید بهره های سنگین و غیر اسلامی در ازای دریافت وام به بانک ها بپردازد، صندوق این کارخانه با کمترین بهره گره از مشکلات مالی کارگران باز می کند.

 

 

موفقیت اقتصاد ما در گرو عمل به منویات رهبری است

 

کار آفرین برتر آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: برای موفقیت باید شعار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری را سر لوحه امور قرار داد؛ اگر رکود و تحریم آسیبی به واحد های صنعتی زده در نتیجه بی تدبیری و بی مدیریتی مسئولین است؛ ملت ایران برای این کشور خون جوانان خود را فدا کردند و شایسته نیست که شرایط اقتصادی فشار مضاعف به آن ها وارد سازد.

 

موسس دانشگاه علمی کاربردی ایران پاش در ارومیه  اقتصاد کشور چین را موفق و بدون رکود دانست و گفت : دلیل فراگیری محصولات بی کیفیت چینی در بازار های جهانی این است که کشور چین برای تولید کنندگان خود جایزه صادرات قرار داده و هیچ گونه مالیاتی برای این امر دریافت نمی کند و همچنین هزینه ارسال کالا به سایر کشور ها از طریق دولت پرداخت می شود و این است که تولید کننده نسبت به صادرات و تولید هرچه بیشتر راغب می شود.


ارسال نظرات