خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت:

دیدار فرمانداهان واحدهای دانش آموزی با امام جمعه شهر الوند

حجت الاسلام طهماسبی بیان داشت: دشمن در 30سال گذشته از راه های مختلفی قصد نفوذ به کشور داشته و به این نتیجه رسیده که تنها راه نفوذ در بین جوانان و نوجوانان مسیر فرهنگی است
کد خبر: ۸۷۷۰۲۸۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت الاسلام دکتر طهماسبی امام جمعه شهر الوند در دیدار واحدهای دانش آموزی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک آغاز هفته بسیج دانش آموزی ، یاد و خاطره نوجوان سیزده ساله شهید محمدحسین فهمیده  و36000شهید دانش آموز را گرامی داشتند.

دیدار فرمانداهان واحدهای دانش آموزی با امام جمعه شهر الوند

وی خاطر نشان کرد: دشمن در 30سال گذشته از راه های مختلفی قصد نفوذ به کشور داشته و به این نتیجه رسیده که تنها راه نفوذ در بین جوانان و نوجوانان مسیر فرهنگی است و  عزم خود را جزم نموده  تا در این جبهه برای خود سرباز گیری کند.

حجت الإسلام طهماسبی افزود: شما دانش آموزان باید خود را به دو بال علم و تقوا مجهز کنید و با الگو گیری از سبک زندگی شهدا به بالاترین قله های موفقیت نائل شوید.
 امروز شما دانش آموزان در جبهه فرهنگی در مقابل دشمن قرار دارید تا با سلاح ایمان و علم و در سنگر مدرسه از هویت و فرهنگ خود دفاع کنید.

دیدار فرمانداهان واحدهای دانش آموزی با امام جمعه شهر الوند

در ادامه این دیدار ریاست اموزش پرورش شهرستان البرز ضمن تبریک این هفته به بسیجیان دانش آموز خواستار حضور پررنگ بسیج دانش آموزی در همه صحنه ها شد و هفته بسيج دانش آموزي را فرصت مناسبي براي بازخواني و رشادت هاي 8 سال دفاع مقدس براي دفاع از انقلاب اسلامي برشمرد.

دیدار فرمانداهان واحدهای دانش آموزی با امام جمعه شهر الوند

وی با اشاره به رشادت های دانش آموزان در زمان جنگ تحمیلی اذعان داشت: این عزیزان میدان مبارزه را به میدان علم ترجیح دادند و راهی جبهه حق علیه باطل شدند و امروز شما دانش آموزان در جبهه فرهنگی در مقابل دشمن قرار دارید تا با سلاح ایمان و علم و در سنگر مدرسه از هویت و فرهنگ خود دفاع کنید.

3001/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار