مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: همایش سه ساله های حسینی در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در سراسر استان گیلان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۱۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

لعیا علی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همایش بزرگ سه ساله های حسینی همزمان با 15 آبان مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش به میزبانی 18 ناحیه سپاه استان برگزار خواهد شد افزود: در این همایش بچه های 3 الی 6 ساله در راستای بازخوانی فرهنگ عاشورا برگزار خواهد شد.

مسؤل بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان این همایش به عنوان چهارمین سال پیاپی در استان برگزار خواهد شد گفت: ستاد استانی برای نخستین بار در استان شکل گرفته تا تعامل و همکاری بیشتری در استان در راستای هرچه باشکوهتر این همایش صورت گيرد.

وی حضور خردسالان با لباس های متحدالشکل را یکی از جاذبه های این همایش دانست و گفت: خردسالان با سربندهای متحدالشکل در این همایش حضور خواهند یافت.

علی نژاد هدف از برگزاری این همایش را آشنایی کودکان با مکتب اهل بیت(ع) و تربیت نسل آینده به شکلی که باورها و ارزش های صحیح را به خوبی درک کنند، عنوان کرد و یادآور شد: در این همایش سخنرانی به صورت داستانی صورت می گیرد تا ملموس با سنین خردسالان باشد.

وی اجرای سرود توسط دانش آموزان را از دیگر برنامه های این همایش دانست.

ارسال نظرات