عضو شورای اسلامی شهر شاهرود

دانش آموزان امروز با دانستن تکلیفشان، محمدحسین فهمیده می شوند

احمدیان در نشست بصیرتی واحد پیشگام صدرای شاهرود گفت: اگر دانش آموزان ما تکلیفی که بر عهده دارند بدانند شهید محمدحسین فهمیده می شوند و ادامه دهنده راه او هستند.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۱۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در نشست بصیرتی واحد پیشگام صدرای حوزه بسیج دانش آموزی کوثر که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علوم و معارف اسلامی صدرای شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید فهمیده اظهار کرد: اگر دانش آموزان بدانند تکلیفشان چیست؟ و زمان شناس باشند به راحتی می توانند تکلیف خودشان را در زمان مشخص شده انجام دهند و این می شود که یک دانش آموز می شود فهمیده و راهش را ادامه می دهد.

وی افزود: اگر دانش آموزان تکلیفشان را بدانند می شوند محمدحسین فهمیده که درسش را رها کرد و به جبهه رفت و در نتیجه تکلیف خود را شناخت و امام در مورد او بیان رهبر را بکار بردند چرا که با معرفت و بصیرت به تکلیف خود عمل کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود خاطر نشان کرد: اگر شما دانش آموزان تکلیف خودتان را بدانید ما هیچ مشکلی نداریم ،یک وقت تکلیف خوب درس خواندن است و یک وقت خوب جنگیدن و باید زمان شناس و تکلیف محور باشیم.

وی تصریح کرد: ما هم اکنون نیز در جنگ بسر می بریم، اما شکل جنگ عوض شده است و دایره آن نیز از دومیلیون به هشتاد میلیون یعنی همه جمعیت کشور رسیده است و همه جامعه تک تک در این جنگ درگیر هستند.

احمدیان گفت: ما در عصر امروز با سه جنگ روبرو هستیم،جنگ نرم،جنگ اقتصادی و جنگ سیاسی و دشمن دامنه جنگ خود را از مرزها به داخل خانه های ما کشانده است و ما همگی باید بسیج شویم تا دشمن را از صحنه بیرون کنیم.

فرمانده اسبق سپاه شاهرود در پایان سخنان خود چند خاطره از دوران دفاع مقدس و بصیرت و سلحشوری دانش آموزان شهید شاهرود بیان کرد.

در این مراسم زنگ ایثار و شهادت توسط یکی از فرزندان شهدا به صدا در آمد و سرودی در خصوص بسیج نیز توسط حلقه صالحین شهید تابسته اجرا شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار