هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشت.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۲۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اجرای برنامه های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با اجرای برنامه های متنوع در مدارس شهرستان ابهر با شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» آغاز شده است.

محمد فروزنده افزود: هفته بسیج دانش آموزی یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه دلاور مردانی است که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

وی در ادامه اظهار داشت: در دوران پس از جنگ نیز بسیج دانش آموزی به عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه دانش آموزان عزیز از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و با تصویب قانون تشکیل و توسعه بسیج دانش آموزی توسط مجلس شورای اسلامی با فعالیت های مناسب و متنوع خود عرصه دیگری از حیات خویش را به نمایش گذاشت و امروز نیز می بینیم که جوانان این مرز و بوم در قالب یک تشکل الهی با حضور فعال در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی کشور این نقش برجسته خود را به بهترین نحو تداوم می بخشند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت هفته بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان ابهر با شعار با شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» از هفتم آبان ماه آغاز شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دانش آموز پرداخت و افزود: در اولین روز از این هفته تحت عنوان « دانش آموز بسیجی، اتتظار وعدالتخواهی» حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی دختر و پسر، همراه با نمادهای سازمانی در مصلی های نماز جمعه و تشکیل حلقات صالحین در محل نمازجمعه برگزار شد.

فروزنده تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموزی واجرای آیین صبحگاه سراسری، نواختن زنگ ایثار وشهادت، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی،برگزاری اردو عملی آمادگی دفاعی، از دیگر برنامه های اجرایی هفته بسیج دانش آموزی می باشد.

فرمانده سپان ناحیه ابهر تاکید کرد: برگزاری نشست سرگروه های صالحین، برگزاری نشست های روشنفکری، نشست شورای امر به معروف، نواختن زنگ مبارزه با استکبار ستیزی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و شهید شاخص کشور، تجلیل از دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت و از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان ابهر می باشد.

فروزنده خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه و تعریف فعالیت با موضوع استکبارستیزی و انقلابی گری در قالبهای مختلف توسط دانش آموزان، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع« مرگ بر آمریکا» در مسیر راهپیمائی از مهمترین برنامه های ۱۳ آبانماه آخرین روز این هفته خواهد بود.


ارسال نظرات