مسئول دفتر بسیج دانش آموزی تربت جام در گفتگو با "بسیج"

354 دانش آموز پسر تربت جامی به راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند

مسئول دفتر بسیج دانش آموزی تربت جام گفت: مرحله اول اعزام 354 دانش آموز پسر مقطع متوسطه این شهرستان همزمان با هفته بسیج دانش آموزی جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی زیارتی راهیان نور با استقبال مسئولان از محل مصلی بزرگ الغدیر برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۴۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
سروان پاسدار محمد فاطمی در حاشیه مراسم استقبال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اهداف مهم این ماموریت فرهنگی زیارتی در تربیت دانش آموزان انقلابی افزود: اعزام 354 دانش آموز پسر این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های دفاع مقدس و درس آمادگی دفاعی با عنوان «دانش آموز انقلابی نماد استکبارستیزی»انجام شد.

وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را راهگشای بسیاری از مشکلات جهان اسلام دانست و تصریح کرد: روح استکبارستیزی در کالبد ملت ایران اسلامی بویژه نسل جوان تحصیل کرده بیش از سه دهه دمیده شده است، امروز عزت و سرافرازی جهان اسلام در گروی ادامه این مسیر و تفکر انقلابی است.

فاطمی خاطرنشان کرد: این حرکت ارزشی، فرهنگی و تربیتی همه ساله برای افسران جنگ نرم دانش آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می شود که دانش آموزان با زیارت یادمان های شهدای استان خوزستان با نقش معنوی شهدا، فداکاری رزمندگان اسلام، ایثارگران و فرهنگ ناب بسیجی بیشتر آشنا می شوند.

درخور ذکر است؛ مراسم استقبال کاروان زیارتی راهیان نور تربت جام با مداحی و روایتگری درمحل مصلی بزرگ الغدیر این شهرستان آغاز شد و دانش آموزان در میان بدرقه؛ امام جمعه، معاون فرماندار، مسئولان سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با سلام‌ و صلوات و دریافت بسته های فرهنگی با عبور از زیر کلام ‌الله مجید عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار