آیت الله حائری شیرازی :

انقلاب اسلامی ایران ، سپیده دم طلوع خورشید ظهور است

همزمان با ایام محرم الحرام ودر راستای بصیرت افزایی نیروها گردهمایی با حضور مسئولین و کارکنان یگانهای همجوار در مرکز آموزشی تخصصی بسیج امام رضا علیه السلام برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۹۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ایام محرم الحرام ودر راستای بصیرت افزایی نیروها گردهمایی با حضور مسئولین و کارکنان یگانهای همجوار در مرکز آموزشی تخصصی بسیج امام رضا علیه السلام برگزار گردید.
 
در این مراسم آیت الله حانری شیرازی طی سخنانی ضمن تبیین جایگاه و نقش انقلاب اسلامی ایران و مشکلانی که دشمنان بر سرراه انقلاب اسلامی ایجاد کرده اند فرمودند جمهوری اسلامی ایران شمشیر مقتدری است که زحمت آن را ساواک و آمریکا کشیده اند چرا که مصیبتها و بلاها باعت صلابت و اقتدار بیشتر انسان میشود. ایشان با اشاره به تحریمها و فشارهای دشمنان علیه ایران افزودند. ملتهای دنیا می بینند.
 
هر آنچه آمریکا گفت نتوانسته به آن عمل کند اما جمهوری اسلامی ایران به آنچه گفته است عمل کرده بنابراین جمهوری اسلامی ایران در حال کاشتن است و آمریکا در حال کشتن، جمهوری اسلامی ایران تخم ایمان کاشته است که حاصل آن درخت طبه حزب الله لبنان و . انصارالله یمن شده است .
 
ایشان با اشاره به سخنان آیت الله حسن زاده آملی که فرموده بودند امام (ره) نور امام زمان علیه السلام بود. فرمودند. مردم ما شکر نعمت امام خمینی (ره) را بجا آوردند ولذا خداوند رهبر معظم انقلاب را به مردم داد و انشاالله بالاتر خواهد داد ایشان در ادامه سخنانشان انقلاب اسلامی ایران را سپیده دمی دانستند که مقدمه طلوع خورشید ظهور است . وی در مورد دشمنی امریکا با ملت ایران گفتند هر کسی به آمریکا اعتماد کرد ضرر کرد و کسانی که به آمریکا اعتماد نکنند رشد میکنند لذا اعتماد کنندگان به آمریکا بازنده هستند.
ارسال نظرات