خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی

برگزاری پیاده روی و کوهپیمایی دانش آموزان دبیرستان سماء شاهرود+تصاویر

در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان دبیرستان سماء در پیاده روی شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۰۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان دبیرستان سماء در مراسم پیاده روی شرکت کردند.

در این برنامه شرکت کنندگان مسیر دبیرستان تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود را روی نموده و در مسیر راه به پاکسازی محیط زیست پرداختند.

در این راهپیمایی که با حضور ده‌ها نفر از دانش آموزان آموزشگاه سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به همراه معاون و مدیرانشان انجام شد دانش آموزان باهدف زیارت قبور مقدس شهدای گمنام شاهرود در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و 13 آبان و پاک‌سازی مسیر زباله‌ها، از دبیرستان خود تا این مکان مقدس را طی کردند و سپس در آرامگاه شهدای گمنام در مراسمی با حضور یکی از رزمندگان دفاع مقدس به خاطرات وی و رشادت‌های هم‌سنگرانش گوش دادند.

دانش آموزان با قراردادان گل بر سر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهدای والامقام را گرامی داشتند و از نمایشگاه دفاع مقدس نیز دیدن کردند.

یکی از مراحل پیاده‌روی پاک‌سازی محیط‌زیست اطراف آرامگاه شهدای گمنام و بلوارهای منتهی به این مکان مقدس بود که با هماهنگی اداره محیط‌ زیست شهرستان شاهرود انجام شد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها