استخر شنا با طعم آب معدنی

اولین استخر شنای شهر گیوی که از قنات ها و چشمه های زیرزمینی تامین شده و خواص معدنی و درمانی نیز دارد، ظرف 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۳۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، شهر گیوی به عنوان یکی از اصلی ترین کانون های آبدرمانی ایران زمین است و با وجود چشمه های متعدد درمانی دارای ظریفیت و پتانسیل بالایی در این زمینه می باشد که همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

اولین آبگرم معدنی گیوی و حمام سنگی این شهر از دیرباز میزبان هموطنان عزیزمان و همچنین پذیرای میهمانان و گردشگران بوده است.

حال با عنایت به گسترش گردشگری و با هدف ایجاد زیرساخت های لازم در این راستا و با عنایت و همکاری مسئولین شهرستان؛ دومین مجتمع آبدرمانی گیوی(استخر سرپوشیده) که آب مورد نیاز آن از طریق قنات های متعدد و تاریخی شهر و با فاکتور های بالای معدنی تامین میگردد؛ در مرکز شهر و در محل حمام سنتی و تاریخی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.

خوشبتانه روند ایجاد و احداث این مجتمع آبدرمانی طی قرارداد شهرداری با بخش خصوصی به خوبی در حال سپری است کهطبق این قرارداد، استخر گیوی پس از بهره برداری به مدت 5 یا 6 سال در اختیار سرمایه گذار مربوطه خواهد بود و پس از طی موعد مقرر، استخر متعلق به شهرداری گیوی خواهد شد.

به گفته توماس شیرمحمدی پیمانکار بخش خصوصی، 230 میلیون تومان به این مجتمع هزینه شده است که در صورت حمایت مسئولین امر در 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شنیده ها حاکیست که برخی برای به اتمام رسیدن این پروژه سنگ اندازی می کنند و این درحالی است که در صورت عدم وجود این استخر در شهر گیوی، همه اهالی شهرستان کوثر می بایست برای بهره مندی از استخر های سرپوشیده مسافت 35 کیلومتری را تا شهرستان خلخال طی کنند، همانطور که سالهای پیش اقدام را می کردند.

آب این استخر بصورت آبدرمانی، گرم و کاملا معدنی بوده و از قنات های زیرزمینی شهر گیوی تامین می شود.

استخر شنای گیوی با طعم آب معدنی/تصاویر
استخر شنای گیوی با طعم آب معدنی/تصاویر
استخر شنای گیوی با طعم آب معدنی/تصاویر
استخر شنای گیوی با طعم آب معدنی/تصاویر
استخر شنای گیوی با طعم آب معدنی/تصاویر
برچسب‌ها:

ارسال نظرات