یادداشت

شعار مرگ بر آمریکا رمزمقاومت وپایداری است

امروز شعار مرگ بر آمریکا رمز مقاومت و پایداری است
کد خبر: ۸۷۷۰۴۶۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

هر ساله با نزدیک شدن به 13 آبان کمپین ها و همایش ها و موج های مردمی برای مبارزه و مقابله با آمریکا بیشتر می شود و شعار مرگ بر آمریکا سوژه رسانه ها و مردم و مسئولین و کشورهای مختلف می شود علت چیست؟ چرا همه از این شعار استفاده می کنند و برخی خوشحال و برخی نارحت و حتی برخی خشمگین و عصبانی هستند.

شعار مرگ بر آمریکا مگر چه بار معنایی دارد که بسیاری آن را برای خالی کردن خود استفاده می کنند و بسیاری نیز بیم از این شعار دارند.

مرگ بر آمریکا شعاری است که ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز کرد و برگرفته از مکتب و ایدئولوژی اسلام است که باید استکبار و ظالم را ترد و از مین بُرد و نابود کرد و یعنی مرگ برای او باید آرزو کرد و خود نیز برای از بین بردن آن تلاش کرد.

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر استکبار و استبداد و ظلم و ستم و خوی و خصلت استعماری و استکباری و این فرهنگی است که اسلام به ملت ایران آموخت و امروز فراگیر شده و حتی در خود کشور آمریکا نیز شنیده می شود.

آمریکا امروز نماد همه پلیدی ها و زشتی ها و به فرموده رهبر انقلاب شیطان اکبر است که تمام تلاش خود را بکار می بندد تا خوبی و زیبایی را به هر صورت که هست نابود کند و با روشنایی و نور مخالف است و می خواهد همه در ظلمت و تاریکی و بردگی و بندگی او باشند.

ترس از مرگ بر آمریکا برای کسانی است که آمریکا را کدخدا و آمال و آرزو و قدرت می دانند و نمی خواهند او را از دست بدهند چرا که در وجود آنها نیز این خوی و خصلت ها هست و با وجود آمریکا قوت گرفته و اقتدار دارند.

ایران اسلامی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا ملت های مظلوم و ستم دیده را بیدار و هوشیار کرد و آگاهی داد که نباید زیر بار ظلم و ستم استکبار رفت و باید آزاده بود و با استکبار مقابله کرد.

مرگ بر آمریکا هیمنه آمریکا را در جهان شکست و او را از امپراطوری قدرت و استکبار و استعمار ملت ها به زیر آورد.

امروز آمریکا از ایران و شعار مقاومتو پایداری که همان مرگ است هراس دارد و تمام تلاش خود را بکار بسته تا این شعار و این دیدگاه و ایدئولوژی را به زیر آورد و در این راه تمام تلاش و ابزار خود را به میدان آورده است.

اگر بخواهیم خباثت های آمریکا را بر علیه ملت های مختلف و ملت ایران اسلامی بشماریم ساعت ها باید وقت بگذاریم و این امروز چیزی پوشیده بر کسی نیست و همه می دانند که آمریکا چه جنایاتی بر علیه کشورها و ملت های آزاده و حتی ملت خود کرده است و امروز نیز دستش به خون ملت های مظلوم عراق،سوریه و افغانستان و یمن و بحرین و نیجریه و آفرقا و کشورهای ستم کشیده دیگر آلوده است.

اگر ما مرگ بر آمریکا می گوییم این شعار مقاومت و پایداری است و دشمن از همین مقاومت و پایداری هراس دارد و می خواهد این نباشد اما فرهنگ اسلام و عاشورا به ما یاد داده باید در مقابل استکبار و استبداد و ظلم و ستم و تبعیض ایستاد و در این راه جان داد.

پس زنده باد شعار مرگ بر آمریکا و زنده باد آزادی و استقلال و مقاومت و پایداری و اسلام ناب محمدی(ص)

13 آبان رمز حرکت ملت ایران در زنده نگهداشتن شعار مرگ بر آمریکاست و باید همه تلاش کنیم که این شعار پرشور تر از گذشته در روز 13 آبان طنین انداز شده و کاخ سفید را به لرزه در آورد تا سفیدی ظاهری آن ریخته و ظلمت و سیاهی درونی آن نمایان شود.

علی عامری/مسئول روابط عمومی و فضای مجازی بسیج دانش آموزی  شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار