خبرهای داغ:
نفر سوم سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه:

لحظه‌ای جدایی از قرآن در باور من نمی‌گنجد

نفر سوم سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بدون شک انس با قرآن تاثیرات بی‌شماری در زندگی فردی من داشته است و لحظه‌ای جدایی از این کتاب الهی در باور من نمی‌گنجد و در همه لحظات و مراحل زندگی از آثار و وجود این کتاب ارزشمند الهی بهره‌مند شده‌ام.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، ام‌البنین طالبی تاکید کرد: موفقیت خود را بیش از همه مدیون تلاش‌های خود و لطف پروردگار هستم و البته شرکت در دوره‌های برگزار شده توسط نهادهای قرآنی و اداره‌ اوقاف نیز تاثیر زیادی در موفقیت من داشته است، به طوریکه روزانه پنج ساعت تمرین داشتم و این نیز به نوبه‌ی خود مرا در مسیر موفقیت در این مسابقات یاری کرد.

وی با اشاره به عمده مشکل موجود در این استان اظهار داشت: نبود محافل قرآنی کافی از جمله مسائل مورد توجه در زمینه‌ فعالیتهای قرآنی است.

طالبی ادامه داد: علت این که موفق به کسب رتبه‌ نخست نشدم، نبود تمرین کافی در زمینه قرائت بود و این در حالی است که شرکت‌کنندگان مشهدی از برگزاری سالانه‌ 30 الی 40 محفل قرآنی و تمرین قرائت در این محافل خبر دادند و این نشان از ضعف ما در این زمینه است.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی‌اش گفت: فعالیت‌های قرآنی من سابقه‌ طولانی داشته و ریشه در دوران مدرسه و به خصوص دوران راهنمایی و دبیرستان دارد و در این مدت بنده نزد هیچ استادی شاگردی نکرده و به طور خودآموز به اموزش پرداخته‌ام.

طالبی بیان کرد: سال 85 شرکت در کلاس‌های قرآنی در آذرشهر را شروع کردم و در سال 90 به طور تخصصی این رشته را با استفاده از اساتید متخصص ادامه داده و نهایتا در سال گذشته تحت آموزش استاد کشوری بودم.

طالبی بیان کرد: این دوره از مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان زیباکنار گیلان برگزار شد و شرکت‌کنندگان تفاوت چندانی با هم نداشتند و تنها ویژگی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کرد، نحوه‌ قرائت آن‌ها با هم بود.

وی خاطرنشان کرد: طالبی در پایان خواستار برگزاری محافل انس با قرآن در این استان شد و گفت: برگزاری چنین جلساتی نه تنها باعث تشویق مردم می‌شود بلکه باعث آمادگی بیشتر شرکت‌کنندگان و کسب مهارت آنان در زمینه‌ قرائت می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها