فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه مطرح کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: دانش آموزان شهید با پایمردی خود به ما درس آزادگی دادند و ما نیز باید آنان را سرمشق و الگوی عملی خویش قرار دهیم.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۰۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین نظامی و آموزش و پرورش شهرستان ساوه به دیدار خانواده شهید محسن اقبال رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه در این دیدار تصریح کرد: ولایت مداری و دفاع از انقلاب و پایبندی به قرآن از اصول اخلاقی شهدا است؛ ما باید به عنوان رهروان راه شهدا این خصوصیات را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به بصیرت نوجوانان و جوانان در دوران دفاع مقدس و حضور پرشور و فعال آنان در میدان های نبرد، گفت: داشتن بصیرت و ارتقای بینش وظیفه هر نوجوان و جوان انقلابی است.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری تصریح کرد: امنیت امروز کشور به برکت خون شهیدانی است که برای دفاع از ارزش های اسلام جان خود را نثار کردند و امروز وظیفه ما پاسداشت آرمان‌های والای این شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: خانواده شهدا مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگ ترین میراث دفاع مقدس هستند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به واقعه شهادت شهید حسین فهمیده افزود: رزمندگانی چون شهید حسین فهمیده در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از روی اعتقاد وباور قلبی و با تأسی از قیام امام حسین (ره) در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند؛ دانش آموزان شهید با پایمردی خود به ما درس آزادگی دادند و ما نیز باید آنان را سرمشق و الگوی عملی خویش قرار دهیم.

گفتنی است شهید " محسن اقبال" از هنرجویان هنرستان شهید اسدی بوده که در سن 16 سالگی در مرحله مقدماتی عملیات بیت المقدس در اهواز به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات