فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: در روز 13 آبان تجلی استکبارستیزی ملت ایران بر دنیا آشکار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۲۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حمید جهانگیری کوهشاهی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاجی آباد با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان‌ماه اظهار داشت: بایستی در این روز با شعار مرگ بر آمریکا، روحیه استکبارستیزی را در بین نسل‌های نوپای انقلاب تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه در روز 13 آبان‌ماه تمام نقشه‌های شیطانی استکبار برملا شد افزود: این روز که به‌عنوان روز تاریخی قلمداد شده همه فعالان فرهنگی و مسؤولین باید همت کنند تا شاهد راهپیمایی گسترده‌ای با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان باشیم و تجلی استکبارستیزی مردم بر دنیا آشکار شود.

جهانگیری بر حضور حداکثری همه اقشار در این مراسم راهپیمایی تاکید کرد و گفت: 13 آبان انقلابی دیگر در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورد و ملت ایران هیچگاه اجازه نفوذ به بیگانگان را نخواهند داد و قطعا حضور گسترده مردم در این مراسم لبیکی دیگر به ندای مقام معظم رهبری و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌ها خواهد بود.

فرماندار شهرستان حاجی آباد، کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و ارزش‌های دینی و انقلابی را از اهداف شوم آنان دانست و خاطرنشان ساخت: ملت بیدار ایران اسلامی در این روز پرده از چهره کریح مستکبران خواهند برداشت و از مواضع رهبر و ولایت حمایت همه‌جانبه خواهند کرد.
ارسال نظرات