امام جمعه اردکان در صبحگاه استکبار ستیزی:

استکبار ستیزی دستوری قرآنی و روش پیشوایان دینی بوده است/شهید عاصی زاده؛الگویی برای نسل جوان باشد

امام جمعه شهرستان در صبحگاه استکبار ستیزی در جمع مسئولان و دانش آموزان دبیرستان شهید عاصی زاده گفت: استکبار ستیزی دستوری قرآنی و روش همه انبیا و ائمه و پیشوایان دینی بوده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۳۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیجاز اردکان،امام جمعه شهرستان گفت:حضرت ابالفضل العباس در پاسخ امان نامه شمر فریاد زد: تبت یداک و لعن ما جئتنا من امانک یا عدو الله ؛ بریده باد دستانت و لعنت خدا بر تو و امان نامه ات ای دشمن خدا! حضرت زینب سلام الله علیها نیز در مجلس یزید با شجاعت و غلظت چون شیری غران بر سر یزید؛ مستکبر و طاغی زمانش فریاد زد.

وی افزود: تا وقتی ما مسلمانیم و معتقد به قرآن مبارزه با استکبار تمام نمی شود. تا وقتی این آیات قران هست و ما هم قبول داریم که تبت یدا ابی لهب و تب، اشداء علی الکفار، جاهد الکفار واغلظ علیهم، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل هم تعطیل نمی شود!

حجت الاسلام شاکر خاطرنشان کرد: دین از ما میخواهد با دشمن مستکبر با تندی و غلظت و شجاعت صحبت کنیم نه با نرمی و روحیه ضعف و سستی.

وی افزود: اگر رهبر فرزانه ما در برخورد با دولت متکبر و ظالم آل سعود نمی گفت شجره خبیثه ملعونه آل سعود جای اشکال بود که از روش قرآن و سلوک اهلبیت خارج شده؛ دولتی که حدود هفت هزار مسلمان را در منا به کشتن داده و یک عذرخواهی هم نمیکند! این که دیگر خودی و دعوای داخلی نیست باید با شدت و شجاعت برخورد شود که الحمد لله مسولان ما اینگونه اند. صحبت ما این است که نمی دانیم چرا عده ای ناچیز نسبت به برخورد تند با استکبار گلایه دارند.

همچنین امام جمعه اردکان یاد و نام شهید عاصی زاده و شهید فهمیده را گرامی داشت و از نامگذاری مدرسه ای به نام این شهید بزرگوار تشکر کرد و از شجاعت و ایمان او سخن گفت که میتواند برای همه ما و بویژه نسل جوان الگو باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار