خبرهای داغ:
فعالان قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی تقدیر شدند.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش منادیان معروف به مناسبت فرارسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار و در حاشیه این همایش از فعالان قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) شناخت شیوه‌های نفوذ استکبار جهانی را اولویت‌های مورد نیاز جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: معرفی استکبار جهانی باید مورد توجه مسلمانان جهان قرار گیرد.

اکبر بختیاری از انتخاب روز شهادت حسین فهمیده به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یاد کرد و افزود: امسال همزمان با 13 آبان‌ماه تجمع بزرگی به منظور اعلام انزجار از استکبار جهانی در میدان روح‌الله برگزار می‌شود.

همچنین جانشین فرمانده سپاه استان قم در این مراسم طی سخنانی با تاکید بر اینکه فرایض مختلف دینی در سایه امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود، اضافه کرد: تامین امنیت، شکست جبهه نفاق، تحقق مصحلت عمومی جامعه، طرد نااهلان و ترویج اخلاق اجتماعی و الهی از اهداف امر به معروف و نهی از منکر است.

رضا حافظی تبیین ضرورت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف برگزاری این همایش دانست و عنوان کرد: سپاه استان با استفاده از ظرفیت حوزه‌ها و پایگاه‌ها شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را در نقاط مختلف استان تشکیل و ساختار مطلوبی را برای اجرای برنامه‌ها این حوزه ایجاد کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز در این مراسم حاکمیت ولایت دینی را بزرگترین معروف و حاکمیت طاغوت را بزرگترین منکر دانست و اظهار کرد: این منکر بدون احساس مردم در حال نفوذ به جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاج‌صادقی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر با واجبات دینی دیگر قابل مقایسه نیست، اضافه کرد: بر اساس آیات و روایات امر به معروف و نهی از منکر در میان فروع دین، شأن بالایی دارد و برجستگی امت اسلامی به اجرای این فریضه دینی وابسته است.

لازم به ذکر است، در این همایش حمیدرضا اسدی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در این مراسم حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها