کارشناس مسائل دینی با تاکید بر اینکه مدافعان حرم با الگوگیری از سیره شهدا به نبرد دشمنان رفتند، گفت: معرفی و سیره عملی و نظری شهدا به جوانان و تبدیل این سیره به الگو برای آنان از وظایف اصلی مسئولان است.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۶۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در اولین مراسم سالگرد شهدای مدافع حرم اراک «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» که در مسجد علی‌بن ابیطالب(ع) این شهرستان برگزار شد با اشاره به رشادتها و فداکاری های شهدای مدافع اظهار داشت: جوانان ما باید در شناخت شهدا بیشتر تلاش کنند و زندگی آنان را سرلوحه خود قرار دهند.

وی افزود: معرفی و سیره عملی و نظری شهدا به جوانان و تبدیل این سیره به الگو برای آنان از وظایف اصلی مسئولان است.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: یکی از نیازهای جامعه ما در فضای کنونی و در مقابله با تهدیدات نرم دشمن الگوسازی برای جوانان است.

حجت الاسلام تاج آبادی شهدا را به یک الگو صادق و قابل درک و مملوس برای جوانان عنوان کرد و گفت: سیره عملی و نظری شهدا الگویی کامل و صادق و قابل درک و مملوس برای جوانان هستند که باید با برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع این الگوی ارزشمند را به آنان معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کمتر از شهادت نیست لیکن برگزاری یادواره شهدای مدافع افتخاری بزرگ برای همه مردم است.

وی افزود: مدیریت جهادی و همدلی یکی دیگر از خصوصیات بارز شهداست که به جهانیان به ویژه آل سعود، داعش و بیگانگان نشان می دهد ایرانیان در کنار هم و دوشادوش یکدیگر با عزمی جهادی در دفاع از کشور و اهل بیت(ع) آماده هستند و اجازه نمی دهند که دشمن هیچ غلطی کند.

این کارشناس مسائل دینی در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه ما وظایف خود را در قبال شهدا جامه عمل بپوشانیم قطعا می‌توانیم کنگره شهدا را با شکوه خاصی میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات